Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 02. feb. 2023 i alle områder

  1. Fram fra den gullalderen finner man av og til utrolig skjarmerende fly som aldri egentlig har krysset interessefeltet tidligere. Thunderchief'en er et sånt fly, som gjerne kom i skyggen av Phantomen og MiG-21 når den kalde krigen, og spesielt Vietnam-krigen kommer i fokus. Fikk mine første tokt med ''Thud'n'' her om dagen, og siden har det blitt noen halsprekkende timer i høy fart og lav høyde, gjerne lastet ekstremt tungt, da den kan ta imponerende mye last på de relativt små vingene. Kort oppsummert et fly å bli glad i, som jeg regner med blir en favoritt personelig i tiden som kommer.
    1 point
  2. Helt normalt at de dukker opp i content manager og at du ikke får innstallert de der men de vises sceneryene er aktive så ikke bry det med det ...hvorfor det blir sånn der vet jeg ikke, men opplevd det selv siden fs2020 begynte innstallert Sikkert bare en bagatell disse scenery gutta våre ikke har fått med seg ...men de virker nå gull her i huset så bryr meg ikke
    1 point
  3. Har du lagt de riktig inn i community mappa? Fungerer med en gang de er lagt til i den mappen her.
    1 point
  4. Turen fortsetter. Etter å ha inntatt en schnitzel i Sankt Anton skulle vi videre. Noen prominente herrer måtte hjem fra London samme kveld, så vi fikk beskjed om å komme oss dit så snart som mulig. Grunnet lite fuel å få tak i til vår turboprop i Sankt Anton bestemte vi oss for å fly ut av fjellene og tanke opp i Salzburg. Vinden har ikke løyet i det hele tatt, så det kan virke som det vil bli en like brutal avgang som ankomst. Vi takser ut til bane 31 for avgang. Vi tar av VFR og joiner en utflyvning litt lenger ute i dalen. Klareringer inntas etter vi har fått radiodekning på vei opp. Vi roterer ved ca. 70 knop, og blir fillerista fra første stund. Styrmannen har lagt seg i en stol bak, siden vi ikke har pax så flyr jeg single pilot. Følger utflyvningen, men planen er å brekke av å sette kursen direkte mot Salzburg så snart vi er klar av fjellene for å spare litt tid. Etter å ha vært oppe å snust så vidt på FL110 peker vi nesa nedover og planlegger for en RNP-innflyvning med visuell sirkling til bane 33. Vinden er minst like ille her som i Sankt Anton, så det skal bli interessant! Her skimtes Salzburg. Det ble nok en gang lite bilder, og ingen bilder av sirklingen pga helt sinnsyke vinder og lite fly, men det gikk noenlunde greit. Jeg trenger dog litt mer trening med flyet i crosswind Short final. Parkert og nedstengt. Nå venter litt fuel før vi setter kursen mot Biggin Hill.
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...