Gå til innhold

Kategorier

1. HANGAREN

1. Kaffekroken

Her diskuterer vi alt som har med flysimulatorer og flyvning å gjøre.

180,4k

1. MSFS 2024 Generelt

Diskusjoner rundt Microsoft Flight Simulator 2024

71

Flyplasser, skyer, landclass, mesh etc.

8

Et forum for utviklere av add-ons som fly, utilities og scenery til Microsoft Flight Simulator 2024

4

1. MSFS 2020 - Generelt

Diskusjoner rundt Microsoft Flight Simulator 2020

5,4k

Flyplasser, skyer, landclass, mesh etc.

4,5k

Et forum for utviklere av add-ons som fly, utilities og scenery til Microsoft Flight Simulator 2020

1,2k

1. VATSIM

Her diskuterer vi alt som har med online flyvning å gjøre på VATSIM

48,1k

• Jeg kjøpte standard utgave da jeg ikke orker en haug med "half baked" fly som sjelden blir oppdatert. Utover det så er de største skuffelsene for min del: vann fysikk (den er bedre enn tidligere, men enda langt igjen) helikopter flymodell har fortsatt en del issues med stort forbedringspotensiale selv om mye er bra ATC er like ræva som før fortsatt en del legacy bugs helt tilbake til da 2020 versjonen var lansert Asobo driver å spyr ut DLC fly som sjelden er bedre enn middelmådig, og gjør at de beste 3. partsutviklerne ikke tør å satse på å lage allerede eksisterende fly (ATR er jo et godt eksempel, Milviz var allerede i gang med en ATR som garantert hadde overgått Asobo sin med mange hakk, men ble kansellert da Asobo annonserte sin) Oppsett av kontrollere er mildt sagt forvirrende og bør gjøres langt mer intuitivt og logisk å sette opp Dog skal det jo sies at mye er bra, og 2024 utgaven er betydelig bedre enn 2020. Med fremtidige sim updates så blir nok dette bare bedre og bedre. 
    • Synes de er mye feil på grafikk som eksempel i Bergen båter ligger på land, er litt skuffet på utsendte på msfs 24 når man ser på landskap hadde kanskje før store forhåpninger. har en bra pc mener jeg Geforce rtx 4070 super ghost. AMD Ryzen 7 7800x3d cpu Tray.
    • Grattis! Et evig jag om å oppgradere når man driver med flight sim, men gøy når det flyter godt! 
    • For de som tenker å fly denne, så kan denne videoen være en god start..  
    • Har nå sett litt mer på MSFS2024 og foreløpig har en kort test med én flymodell avdekket flere ting som irriterer meg som f... og som burde vært unødvendig: - Alt for komplisert/forvirrende oppsett av kontroller. Må da gå an å gjøre det mer intuitivt. - Lys som eksempelvis blå taxiway lights er alt for skarpe og vises på alt for lang avstand. Mulig man kan justere dette i SDK i og med at jeg så dette på en custom made flyplass. - SAAB 320 har lys i cockpitdisplayer som er hinsides skarp og som ikke kan justeres?  - Samme flymodell har elendige flyegenskaper....tror bla. jeg stoppet i løpet av 50 meter når jeg landet.  to be continued....  
  • Populære bidragsytere

• Kommende arrangementer

Ingen kommende arrangementer funnet
  • Opprett ny...