Gå til innhold

Treff i Bodø?


Tom Jonny Pettersen

Anbefalte innlegg

Til alle som vil møttes i Bodø, jeg kan skaffe plass med fri kaffe " Jeg sponser" på Nye Rønvik Grill hvis dere vet om plassen

Min mor driver plassen og der kommer jeg meg inn på med rullestol. Ja vi har annet enn kaffe også.

Kun ett forslag

Mvh Tom Jonny

------------------

Tom jonny Pettersen

LN-TJP

caravelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hvor mange blir det ?

har sett 4 stk + en e-mail som jeg har fått, noe ide når vi skal

møttes? Speak up Guys and Girls , hva mener dere? Litt vanskelig

sette noe tid og plass hvis ikke noe andre sier noe. Jeg har tid

uansett tid på døgnet.Vel si hva dere mener.

MHV Tom Jonny Pettersen

------------------

Tom jonny Pettersen

LN-TJP

caravelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det passer slik i min reiserute, er jeg også med!! Kommer akkurat fra Oslo og var med på et møte der. Anbefales!! og slett ingenting å grues for selv om man er "newbe". Ole-Jørgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ole jørgen hva er E-mail din ?"

P.g.a. at jeg har "ø" i navnet mitt, fungerer ikke profilen. Kanskje skulle jeg gjøre som "Bjoern" og omdøpe meg....

Anyway, epostadressen min er osoeberg@online.no , eller ole.soberg@npt.no (jobb). mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal jo bare være et uformelt kompismøte, og min erfaring fra Oslo-møtet er at praten kommer til å gå livlig uansett om vi har noen møteplan eller ikke.

Mvh Ole-Jørgen Søberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK alle da satser vi på 26.november kl.18:00 på rønvik grill,"oppe" Men alle er selvfølgelig velkommen uansett alder og kjønn. Jo flere jo mere prat blir det,bare artig. Ingen trenger å send mail til meg bare kom hvis dere vil. Har kaffe så det holder.....

------------------

Tom jonny Pettersen

LN-TJP

caravelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...