Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et merkelig problem med addons, i default Community virker alle de norske flyplassene og bare enkelte fly:

E:\WpSystem\S-1-5-21-1901820897-616503340-2320205011-1001\AppData\Local\Packages\Microsoft.Limitless_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community

Men i denne som jeg opprettet pga. problemer med "too long file path", virker ingen av flyplassene men alle addon fly:

E:\MagSIM\Community

Noen som har løsning på dette problemet?

• Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet
1 time siden skrev MagTvei:

Har et merkelig problem med addons, i default Community virker alle de norske flyplassene og bare enkelte fly:

E:\WpSystem\S-1-5-21-1901820897-616503340-2320205011-1001\AppData\Local\Packages\Microsoft.Limitless_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community

Men i denne som jeg opprettet pga. problemer med "too long file path", virker ingen av flyplassene men alle addon fly:

=== Hei.!

Du skriver.  " problemer med "too long file path", Den tåler ikke og bli kalt. E:\MagSIM\Community. Kutt ut MagSIM, og bruk kun Community. 

• Thanks 1
Skrevet

Takk for tips, men det hjalp ikke dessverre. Får vel være fornøyd med at alle addon flyplassene virker, og noen få fly, så jeg går for alt. 1 foreløpig.

• Premium Medlem
Skrevet
1 time siden skrev MagTvei:

Takk for tips, men det hjalp ikke dessverre. Får vel være fornøyd med at alle addon flyplassene virker, og noen få fly, så jeg går for alt. 1 foreløpig.

=== Jeg er og dessverre, lite fornøyd med MSFS 2024. Så jeg tror at jeg legger den på hylla, inn til videre, å ser om det blir forbedringer man kan være kjent med. Jeg årker ikke å klundre og styre, med stikka og tastaturet, får å få det til å fungere. Jeg holder meg heller til MSFS 2020, der alt fungerer 100%. 😭

• Like 3
Skrevet
Den 26.11.2024 klokken 21.52 skrev Steinar Bakke.:

=== Jeg er og dessverre, lite fornøyd med MSFS 2024. Så jeg tror at jeg legger den på hylla, inn til videre, å ser om det blir forbedringer man kan være kjent med. Jeg årker ikke å klundre og styre, med stikka og tastaturet, får å få det til å fungere. Jeg holder meg heller til MSFS 2020, der alt fungerer 100%. 😭

Alle har glemt hva de sa de første ukene etter lansering av MSFS 2020. For dem som synes det er for my plunder med kontrollere så er det bare å velge MSFS 2020 profilene. Fungerer uten problem med mitt Thrusmaster sett. 

Skrevet
Den 26.11.2024 klokken 16.07 skrev MagTvei:

Det tar nok tid før alt er på plass. Alle mine gratis flyplasser fungerer. Samt dem som ble kjøpt på Markedplace. Ingen andre komersielle. De fleste fly fra min Community folder fungerer, men er uten piloter. De enkleste gratis fly vises ikke. Ingen legendary fly er kommet over enda. Ellers er i alle fall Norge overgrodd av trære, og selv de enkleste kapell fremstår som katedraler med to tårn. Så noe tolmodighet er nok nødvendig. I mellomtiden er det morsomt å se at "alle" har glemt hva de sa om MSFS 2020 de første ukene, samt alle som sa de skulle tilbake til X-plane og annet med en gang. 

• Like 1
Skrevet

Hadde fått Milviz Cessna 310 til å fungere i den lange (default) Community plasseringen, men så kom det en oppdatering av den, og nå fungerer den ikke lenger.

Dessuten er det rot i menyen for fly, se bildene:

Screenshot 2024-11-28 091622.png

Screenshot 2024-11-28 091831.png

• Premium Medlem
Skrevet

Microsoft Flight Simulator 2024. Blir heven ut.

Nei Nei. Dette er en sorgens kapittel. Prøvde flere ganger med MAX`n. Blir jo bare heven ut, gang på gang.

Det er noe som ikke stemmer her, med hele simulatoren, man skal jo ikke bli heven ut, og ingen forklaring på hvorfor.

Noe er det, jeg hvet ikke om di mappene, og hvorfor noe ble lagt på D:\ disken, når jeg innstalerte på C:\ disken.

Det jeg skal gjøre, avinstalere simmen, og tvinge den på ren D:\ disk instalasjon. Dette blir meget interessant.

===Det går jo ikke ann å bruke, gammel logikk, som vi brukte på gymnasiet, en gang i tiden. Hvorfor kunn di  ikke bruke samme instalasjons, som i 2020. Det var og er jo så lettvint.

• Like 1
Skrevet

Det er håp i henganes snøre....! :/

We successfully deployed hotfix 1 last Friday, Nov 22nd, which increased stability and addressed several experience issues. We are currently preparing another patch for the week of Dec 2nd with further stability improvements and other fixes. Subsequently, we are planning on providing a third, larger patch during the week of Dec 9th.

https://www.flightsimulator.com/microsoft-flight-simulator-2024-november-27-update/

Skrevet
4 timer siden skrev Steinar Bakke.:

Microsoft Flight Simulator 2024. Blir heven ut.

Nei Nei. Dette er en sorgens kapittel. Prøvde flere ganger med MAX`n. Blir jo bare heven ut, gang på gang.

Det er noe som ikke stemmer her, med hele simulatoren, man skal jo ikke bli heven ut, og ingen forklaring på hvorfor.

Ser du har en Intel Core i9-14900K CPU, den har vel strengt tatt "bare" 24 kjerner (?), men kanskje de mener threads?

Crashing issues when using CPU with more than 32 cores

• If you are using a CPU that has more than 32 cores, the sim will crash. We are aware of this issue and it is being investigated. 

• Workaround: Disable the extra cores on your CPU to a maximum of 32 active cores and the issue should be resolved. 

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...