cptseiersten Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Synes dette ser meget bra ut! Shots fra Grand Canyon, Lake Tekapo NZ, og Sørkjosen i dag tidlig. ENSR er min første mappe i 24 community, og ser ut til å funke perfekt😃 Blir spennende å se seg mer om rundt i verden... 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Har ikke lastet ned MSFS2024 enda, men veldig spent på hvordan mine MSFS2020 sceneries vil se ut. Så jo fint ut på ENSR? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 12 timer siden Premium Medlem Del Skrevet 12 timer siden 41 minutter siden skrev Stig A. Togstad: Har ikke lastet ned MSFS2024 enda, men veldig spent på hvordan mine MSFS2020 sceneries vil se ut. Så jo fint ut på ENSR? Skal vente litt med å laste ned her også. Pmdg og fenix virker ikke og det samme er det med engm fra Aerosoft og sikkert endel andre ting som også ikke virker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Samme her. Litt små issues, primært med enkelte fly men etter at jeg fikk justert på grafikk innstillinger ble det en helt annen verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Aerosoft ENGM virker som normalt her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8 timer siden Premium Medlem Del Skrevet 8 timer siden er det her dere legger community mappen ? H:\FS2024\Microsoft Flight Simulator 2024\Community Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Det lurer jeg også på, fikk ikke til å legge den på E:\MSFS2024\Community og tilsv. endring i UserCfg.opt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8 timer siden Premium Medlem Del Skrevet 8 timer siden 9 minutter siden skrev MagTvei: Det lurer jeg også på, fikk ikke til å legge den på E:\MSFS2024\Community og tilsv. endring i UserCfg.opt. HEI HEI. HER C:\Users\ditt navn\AppData\Local\Packages\Microsoft.Limitless_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community PS. Fikk den fra over dammen i går.!👍👍👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 7 timer siden Premium Medlem Del Skrevet 7 timer siden 38 minutter siden skrev Robert Hulthin: er det her dere legger community mappen ? H:\FS2024\Microsoft Flight Simulator 2024\Community BRUK DENNE. C:\Users\stein\AppData\Local\Packages\Microsoft.Limitless_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 1 time siden skrev Steinar Bakke.: BRUK DENNE. C:\Users\stein\AppData\Local\Packages\Microsoft.Limitless_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community. Ja det er der jeg har Community nå, det fungerer med addons, men skulle gjerne hatt litt enklere mappestruktur, har allerede møtt veggen med at filbanen er for lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 6 timer siden Premium Medlem Del Skrevet 6 timer siden 3 minutter siden skrev MagTvei: Ja det er der jeg har Community nå, det fungerer med addons, men skulle gjerne hatt litt enklere mappestruktur, har allerede møtt veggen med at filbanen er for lang. === Ja kanskje det, hvordan skal vi få det til. for meg så virker det helt OK. Jeg har 2024 på C:\`n og 2020 på D:\`n ingen kludder med det. Nu er jo ikke alt fra 2020 kompatibel med 2024 ennå, vi får nu vente og se. PMDG`n kressjet for med, så det ble fiasko.! 👌 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden For de som lurer på hvordan du flytter community folder. Lag den mappestrukturen du ønsker og velg via library på marketplace siden: https://forums.flightsimulator.com/t/msfs2024-moving-the-community-folder/666178 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Har prøvd dette 15 ganger nå uten at det fungerer, gir opp foreløpig. Fungerer med default Community plassering da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 53 minutter siden skrev MagTvei: Har prøvd dette 15 ganger nå uten at det fungerer, gir opp foreløpig. Fungerer med default Community plassering da. Jeg oppdaget at jeg måtte restarte simmen for at den skulle oppdatere plasseringen. Har da vel og merke ikke testet å legge noe i den mappen å se hva som skjer. Fikk 77W sug og måtte tilbake til 2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 38 minutter siden Del Skrevet 38 minutter siden Ja den ser filene på den nye plasseringen, men den viser dem ikke i simmen, merkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.