Ole-Chr Larsen Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober 20 timer siden skrev MagTvei: Trefixene dine fungerer fint! Supert..... Siter
MagTvei Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober (endret) Interessant video om 2024 terrenget, ser ut som bare sørnorge får nye Bing teksturer og DEM?: Endret 18. oktober av MagTvei 1 Siter
MagTvei Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Ser ut som Bergen og Trondheim får 3D bygninger også: Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. oktober Premium Medlem Skrevet 18. oktober 24 minutter siden skrev MagTvei: Ser ut som Bergen og Trondheim får 3D bygninger også: Hei.! Hvis Community mappa, blir den samme som i 2020, da kulle det være en lek å kopiere, innholdet over til 2024 mappa, hvis den okså har Community mappe, på lik linje som 2020. Er det noen innlegg, på forum, som sier, hva er hva, om mappetildelinger, i Flight Sim 2024, eller har det godt meg forbi. Siter
MagTvei Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober 5 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Hei.! Hvis Community mappa, blir den samme som i 2020, da kulle det være en lek å kopiere, innholdet over til 2024 mappa, hvis den okså har Community mappe, på lik linje som 2020. Er det noen innlegg, på forum, som sier, hva er hva, om mappetildelinger, i Flight Sim 2024, eller har det godt meg forbi. Jeg prøvde Trefiksene til Ole-Chr Larsen i MSFS2024 Alphas Community-mappe, og de fungerte som i MSFS 2020. Burde gå fint med fly og scenery også. 1 Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. oktober Premium Medlem Skrevet 18. oktober 13 minutter siden skrev MagTvei: Jeg prøvde Trefiksene til Ole-Chr Larsen i MSFS2024 Alphas Community-mappe, og de fungerte som i MSFS 2020. Burde gå fint med fly og scenery også. Kanon Mag.! Jeg fikk ikke prøvd. MSFS2024 Alphan.👍 PS. Leser akkurat nu. Well, no, that hasn’t changed. It will still be the Community Folder. The Content Manager has been renamed, it is called “My Library” in MSFS2024. 1 Siter
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 7. november Premium Medlem Skrevet 7. november Venter i spenning. Jeg har bestilt samlerutgaven via Aerosoft i Tyskland. Har blitt lite FS aktivitet på meg de siste årene, men nå ser det ut til å bli bedre tid framover. Blir spennende å se om maskinvarer holder mål, eller om man atter igjen er akterutseilt. Men slik har det vært siden de første utgavene til MS-DOS på 1980-tallet... 1 Siter
MagTvei Skrevet 7. november Skrevet 7. november (endret) 56 minutter siden skrev Svein-Frode: Venter i spenning. Jeg har bestilt samlerutgaven via Aerosoft i Tyskland. Har blitt lite FS aktivitet på meg de siste årene, men nå ser det ut til å bli bedre tid framover. Blir spennende å se om maskinvarer holder mål, eller om man atter igjen er akterutseilt. Men slik har det vært siden de første utgavene til MS-DOS på 1980-tallet... Er du obs på at denne fysiske utgaven blir forsinket til første uke i desember? Digital kommer 19/11. https://fsnews.eu/aerosoft-delays-msfs2024-collectors-shipments/ Endret 7. november av MagTvei 1 Siter
MagTvei Skrevet 7. november Skrevet 7. november Modellen på bildet er vel forresten en An-124, ikke An-225 som det står? 1 Siter
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 7. november Premium Medlem Skrevet 7. november 37 minutter siden skrev MagTvei: Modellen på bildet er vel forresten en An-124, ikke An-225 som det står? Ha ha! Du har så rett så rett. Kun 4 motorer på den modellen som er avbildet gitt... Og nei, hadde ikke fått med meg forsinkelsen... Det er det man får når man betaler 4-dobbel pris! 😂 1 Siter
joandreas Skrevet 7. november Skrevet 7. november (endret) us websiden viser 225 modell nå. (tilsvarende modell er 3-400 på ebay https://www.ebay.com/itm/364936888585?_skw=antonov+225) man får tak i 1:125 eller til og med 1:72 i plastmodell om man gidder bygge. (brukte 2 uker på en under covid) Spoiler Endret 7. november av joandreas 2 Siter
Ragnar Skinnes Skrevet 13. november Skrevet 13. november En ting er sikkert, kjører MSFS 40 års jubileet ett år til, den er helt ok, så slipper man å våre med på alle forbedringene.. Siter
MagTvei Skrevet 13. november Skrevet 13. november 1 time siden skrev Ragnar Skinnes: En ting er sikkert, kjører MSFS 40 års jubileet ett år til, den er helt ok, så slipper man å våre med på alle forbedringene.. Ser ingen grunn til å vente, så her blir 2024 installert den 19., liker forbedringer godt, hehe. Men kommer til å ha begge installert en stund fremover. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.