Ole-Chr Larsen Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober 20 timer siden skrev MagTvei: Trefixene dine fungerer fint! Supert..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober (endret) Interessant video om 2024 terrenget, ser ut som bare sørnorge får nye Bing teksturer og DEM?: Endret 18. oktober av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Ser ut som Bergen og Trondheim får 3D bygninger også: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. oktober Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 24 minutter siden skrev MagTvei: Ser ut som Bergen og Trondheim får 3D bygninger også: Hei.! Hvis Community mappa, blir den samme som i 2020, da kulle det være en lek å kopiere, innholdet over til 2024 mappa, hvis den okså har Community mappe, på lik linje som 2020. Er det noen innlegg, på forum, som sier, hva er hva, om mappetildelinger, i Flight Sim 2024, eller har det godt meg forbi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober 5 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Hei.! Hvis Community mappa, blir den samme som i 2020, da kulle det være en lek å kopiere, innholdet over til 2024 mappa, hvis den okså har Community mappe, på lik linje som 2020. Er det noen innlegg, på forum, som sier, hva er hva, om mappetildelinger, i Flight Sim 2024, eller har det godt meg forbi. Jeg prøvde Trefiksene til Ole-Chr Larsen i MSFS2024 Alphas Community-mappe, og de fungerte som i MSFS 2020. Burde gå fint med fly og scenery også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. oktober Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 13 minutter siden skrev MagTvei: Jeg prøvde Trefiksene til Ole-Chr Larsen i MSFS2024 Alphas Community-mappe, og de fungerte som i MSFS 2020. Burde gå fint med fly og scenery også. Kanon Mag.! Jeg fikk ikke prøvd. MSFS2024 Alphan.👍 PS. Leser akkurat nu. Well, no, that hasn’t changed. It will still be the Community Folder. The Content Manager has been renamed, it is called “My Library” in MSFS2024. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Pre-installert og klar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 7. november Premium Medlem Del Skrevet 7. november Venter i spenning. Jeg har bestilt samlerutgaven via Aerosoft i Tyskland. Har blitt lite FS aktivitet på meg de siste årene, men nå ser det ut til å bli bedre tid framover. Blir spennende å se om maskinvarer holder mål, eller om man atter igjen er akterutseilt. Men slik har det vært siden de første utgavene til MS-DOS på 1980-tallet... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november (endret) 56 minutter siden skrev Svein-Frode: Venter i spenning. Jeg har bestilt samlerutgaven via Aerosoft i Tyskland. Har blitt lite FS aktivitet på meg de siste årene, men nå ser det ut til å bli bedre tid framover. Blir spennende å se om maskinvarer holder mål, eller om man atter igjen er akterutseilt. Men slik har det vært siden de første utgavene til MS-DOS på 1980-tallet... Er du obs på at denne fysiske utgaven blir forsinket til første uke i desember? Digital kommer 19/11. https://fsnews.eu/aerosoft-delays-msfs2024-collectors-shipments/ Endret 7. november av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Modellen på bildet er vel forresten en An-124, ikke An-225 som det står? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 7. november Premium Medlem Del Skrevet 7. november 37 minutter siden skrev MagTvei: Modellen på bildet er vel forresten en An-124, ikke An-225 som det står? Ha ha! Du har så rett så rett. Kun 4 motorer på den modellen som er avbildet gitt... Og nei, hadde ikke fått med meg forsinkelsen... Det er det man får når man betaler 4-dobbel pris! 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november (endret) us websiden viser 225 modell nå. (tilsvarende modell er 3-400 på ebay https://www.ebay.com/itm/364936888585?_skw=antonov+225) man får tak i 1:125 eller til og med 1:72 i plastmodell om man gidder bygge. (brukte 2 uker på en under covid) Spoiler Endret 7. november av joandreas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Skinnes Skrevet i går, 11:54 Del Skrevet i går, 11:54 En ting er sikkert, kjører MSFS 40 års jubileet ett år til, den er helt ok, så slipper man å våre med på alle forbedringene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet i går, 13:23 Del Skrevet i går, 13:23 1 time siden skrev Ragnar Skinnes: En ting er sikkert, kjører MSFS 40 års jubileet ett år til, den er helt ok, så slipper man å våre med på alle forbedringene.. Ser ingen grunn til å vente, så her blir 2024 installert den 19., liker forbedringer godt, hehe. Men kommer til å ha begge installert en stund fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.