Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 4. mars Premium Medlem Del Skrevet 4. mars Jeg skulle starte opp programmet i dag og fikk meldingen som i overskriften. Jeg skal forske på dette senere i dag, men hvis noen har en rask løsning så er jeg veldig takknemlig. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars https://flightsimulator.zendesk.com/hc/en-us/articles/360015985699--Please-insert-the-Microsoft-Flight-Simulator-Game-Disc-Error-message 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 5. mars Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. mars Takk for svar. 👍 Vet ikke hva som skjedde, men jeg var tydeligvis logget ut av Microsoft kontoen min. Det kom en Windows update i går. Får skylde på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Jeg kjenner meg igjen fra min tid som programmerer. Når én feil ble rettet, introduserte vi to nye. Men jeg har forventet at disse som lager MSFS har en mer grundig testkjøring før release. Men jeg tar kanskje feil (feil sic!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Ny beskjed om at jeg ikke kan logge meg på Xbox. Den var ny ... Men jeg lar meg ikke overraske av disse programmererne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Får samme beskjed, serverne for xbox innlogging er visst nede ikveld.. Håpløst at man ikke får spille spillene sine pga noe sånt🙄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Hele Xbox-nettverket er ute ja, ikke bare MSFS. Har vart noen timer, og statusoppdateringene gir ikke mye info: https://pmdg.com/pmdg-777-300er-for-microsoft-flight-simulator/ Velkommen til live service, er nok kommet for å bli. XP12 og P3D er jo der enda for de som ikke vil beheftes med slikt én gang per 1-3 år. Selv tåler jeg en kveld ved pianoet eller med Netflix oppe i stedet for simmen, selv om det er kjipt å bli låst ute. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. juli Premium Medlem Del Skrevet 3. juli Oppe å går Kom en oppdatering og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 3. juli Del Skrevet 3. juli Oppe og går! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.