Gå til innhold

DLSS Frame Generation for RTX 20XX og RTX 30XX


Anbefalte innlegg

Flere som opplever mer CTD med denne inne? Jeg har bare testet rundt omkring på de mest heavy flyplassene med FSLTL både av og på, og 10/10 ganger ender det med CTD etter noen minutter. Kjører RTX 3080 med wide screen om det skulle ha noe å si. Skjønner at dette er bare en work around mod, men det er jo fristende å få til å kjøre 60 FPS ut av EGLL med fenixen og FSLTL på full guffe😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Tore Seljeseth:

Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg finner mappen med Microsoft Flight Simulator.exe, samt dll filene hvor desse 2 filene skal legges ? Jeg installerte fra Microsoft Store

Det enkleste er å gå inn i XBOXappen og klikke på knappen med tre prikker ved siden av PLAYknappen der. Trykk på MANAGE og så FILES.

Endret av MagTvei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei MagTvei

Takker for innspill, men fant ut av det. Men ikke nok med det, når jeg har lastet ned filen, og velger pakk ut, så får jeg opp flere mapper. Men her er ikke noe program jeg kan kjøre/svare på, for å få aksess til registeret. Når jeg prøver så å legge inn desse 2 filene, får jeg beskjed om at jeg ikke har adm rettigheter for å gjøre det. Hva gjør jeg feil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ok, har funnet ut at dette "register key" programmet ligger i den første mappen, medan jeg lastet ned "Universal" mappen, og der ligger jo ikke dette programmet. Det løsner litt etter litt.

Men nå fekk jeg et nytt problem som jeg håper dere kan assistere på. Når jeg skal kopiere desse 2 små filene over i "Microsoft Flight Simulator" mappen, får jeg beskjed at det ikke er nok plass. Du trenger ytterligere 13.0 MB for å kopiere desse filene. Hva skjer !!!! Jeg har massevis av plass, 2 TB på sim hardisk(D://), + 2TB til C-stasjon. Hva er dette for noe ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne i Xbox appen er det mulighet for å flytte MSFS filene til et hvilket som helst annet sted på din PC (CHANGE DRIVE). Der du legger dem har du full adgang til å legge inn de to .dll filene i Content-mappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei MagTvei

Masse takk for tilbakemelding, ja, dette har jeg grublet og lest masse om siste par døgna. Så kom jeg over et innlegg der en som beskriver det du nevner nå. Slik jeg har forstått det, så gjelder denne problematikken bare for de som har lastet ned MSFS fra Microsoft Store. Derfor lastet jeg ned XBox appen, og ser at lagring er satt til mappen "XBox Games" på D stasjonen. Dette er den hardisken jeg bruker til MSFS i dag.

Så slik jeg forstår deg, så kan jeg lagre/flytte filene hvor jeg vil ? Må ikke være C stasjon ?

Så ved å gjøre dette, så blir det ikke noe krøll mener du ?? Ønsker selvfølgelig minst her i verden å kludre til. Som du sikkert forstår, så er jeg litt utpå glattisen her😜 Men takk for tilbakemelding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nei, for all del, her skylder vi på ingen. Vi alle veit hvor mye krøll det kan bli, og det er ens eget ansvar😄 Men det med plassering, hvor jeg lagrer MSFS gjennom XBox appen, har mao ingen verdens ting å si ?? Simmen skal være oppe å gå umiddelbart uten noe som helst justering ?? Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden skrev Tore Seljeseth:

Men det med plassering, hvor jeg lagrer MSFS gjennom XBox appen, har mao ingen verdens ting å si ?? NEI

Simmen skal være oppe å gå umiddelbart uten noe som helst justering ?? JA 

 

Endret av MagTvei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...