Sauron Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Hei, Nå er første versjon av Honningsvåg flyplass, Valan ferdig. Kan lastes ned her: https://flightsim.to/file/62239/enhv-honningsvg-airport-valan 7 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Så bra!!!!🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Supert, tusen takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Fantastisk - takker 🤩 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Wow! Veldig flott modell! Godt jobba! 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Konge👌, tusen takk! Nå blir det det stadige turer til Honningsvåg😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2023 En liten oppdatering: https://flightsim.to/file/62239/enhv-honningsvg-airport-valan Måtte fikse noen texturer som jeg oppdaget hadde feil link og dermed vil mangle. Videre har jeg fjernet store grantrær og lagt inn en mer representativ versjon for området...:) 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 17. oktober 2023 Del Skrevet 17. oktober 2023 Jeez - liker at de bolighusene er på plass - mere naturtro kan det neppe bli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2023 1 time siden skrev Dag Baardsen: Jeez - liker at de bolighusene er på plass - mere naturtro kan det neppe bli! Ja måtte ta med de nærmest flyplassen…default hus ødela hele inntrykket. Er noen hus oppe i fjellsiden over flyplassen, men finner ikke bildemateriale…kunne tenkt meg å erstattet de også…:) 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hei! Jeg er fra Honningsvåg, så kan sikkert få ordnet bilder av «skytterhuset» som ligger på toppen bak flyplassen. Har også muligens LIDAR mest liggende for hele flyplassen (10 cm oppløsning mener jeg det er) som vil gjør runway-slope helt nøyaktig. kontakt meg på discord: fogw om du ønsker jeg kan bidra inn her Freddy 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 7. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2023 Hei! Har oppdatert Honningsvåg, Valan flyplass til versjon 1.2. Endringer er som følgende: Fikset noen hopp i rullebanen som var forårsaket av noen MESH-rektangler. Reduserte størrelsen på rwy/taxiway-skilt. Reduserte størrelsen på localizer-antennen. Oppdatert rullebane- og taxiwaymerking til "real life" (stripete merking). Mindre justeringer av ulik art. Enjoy! 3 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2023 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2023 Tusen takk, Valan er blitt fantastisk flott, spennende flyplass for både inn og utflyvning 👏 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Enig, Ernst. Denne brukes stadig vekk til mine Twin Otter-operasjoner og litt GA. Mye mørke og snø nå, og da kommer denne virkelig til sin rett! Håper MSFS 2024 kommer med ordentlig nordavindsvær slik at vi får testet ordentlig sikt og ikke bare tåke. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.