Gå til innhold

WU15: Northern Europe and Greenland


Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige ord. Det var en stor lettelse at det endelig ble annonsert. Håper dere blir fornøyde med resultatet. Kommer til å opprette en tråd på den når jeg kan snakke om den. Tar da gjerne imot tilbakemeldinger på ting som kan korrigeres.

6 timer siden skrev Siggen:

Siden Leknes alleredes finnes som freeware, så tenker jeg det hadde gjort seg med et bra Hasvik scenery..

Bra vi får Mo i Rana👍

Jeg er åpenbart inhabil i denne saken, og dette er min svært personlige mening, men ENLK freeware har altfor mange unøyaktigheter for meg. Hasvik freeware fra den andre Kjetil er mye bedre https://flightsim.to/file/3736/hasvik-airport-enhk. Gleder meg veldig til å se Gaya's Mo i Rana! Håper de har fått med lead-in/circling lights.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden skrev Kjetil WombiiActual:

Takk for hyggelige ord. Det var en stor lettelse at det endelig ble annonsert. Håper dere blir fornøyde med resultatet. Kommer til å opprette en tråd på den når jeg kan snakke om den. Tar da gjerne imot tilbakemeldinger på ting som kan korrigeres.

Jeg er åpenbart inhabil i denne saken, og dette er min svært personlige mening, men ENLK freeware har altfor mange unøyaktigheter for meg. Hasvik freeware fra den andre Kjetil er mye bedre https://flightsim.to/file/3736/hasvik-airport-enhk. Gleder meg veldig til å se Gaya's Mo i Rana! Håper de har fått med lead-in/circling lights.

Jeg bøyer meg i støvet, du er eksperten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...