Kjetil WombiiActual Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 This post was recognized by Robert Hulthin! "Fortjener litt extra for det du gjør for oss" Kjetil WombiiActual was awarded the badge 'Helpful' and 10 points. Oslo photogrammetry, nytt DEM, nye bilder, nye flyplasser! Men det jeg er mest glad for at endelig er annonsert: 7 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Detta blir bra. Nordics world updaten var by far den dårligste og minst gjennomførste world updaten, så på høy tid at de fikser Norden. Virker som de har fikset is på havet, og har gjort om på hvordan snø oppfører seg på vinteren så det forhåpentligvis ikke dekker alt av lyse overflater. (Dette kommer med SU14) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 27. september 2023 Forfatter Del Skrevet 27. september 2023 Jeg snakket også med Jörg om problemene med SU11 snødekkefiksen i Köln. (Harde kanter på snørydding på alle bakketeksturer der det skal være gradvis falloff). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornax Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Gratulerer Kjetil! Bra jobba!! Håper de kan fikse terrain/texture bleed i DX12 snart....ikkje bra: https://forums.flightsimulator.com/t/mixed-textures-in-ground-at-default-airport-dx12-beta/534963 Og turbulens i skyer, CBr etc - noe av det jeg savner mest i simmen, men det er en annen diskusjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Så Kult!!! Grattis Kjetil. Bra jobbet. Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Lurte på om det var din Leknes, ja! Men tenkte at det kunne vel ikke stemme. Men det gjorde det. Grattis! Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Gratulerer, Kjetil. Ser frem til denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. september 2023 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2023 Takk takk for ditt bidrag Kjetil 🤩 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Gode nyheter! Gratulerer med bidrag, Kjell! Kudos til Asobo for å ettergå tidligere feil/mangler. Noen ide om timeframe på release? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 2 timer siden skrev Tobias Nome: Noen ide om timeframe på release? Slutten av oktober: https://www.flightsimulator.com/development-roadmap/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Høres ut som at det skjer noe med snø og is problematikken f.o.m neste sim update.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 (endret) Siden Leknes alleredes finnes som freeware, så tenker jeg det hadde gjort seg med et bra Hasvik scenery.. Bra vi får Mo i Rana👍 Endret 29. september 2023 av Siggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 29. september 2023 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2023 Stas! Gratulerer så mye med å få litt prime-time fra MS og Asobo. Flinkis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 29. september 2023 Forfatter Del Skrevet 29. september 2023 Takk for hyggelige ord. Det var en stor lettelse at det endelig ble annonsert. Håper dere blir fornøyde med resultatet. Kommer til å opprette en tråd på den når jeg kan snakke om den. Tar da gjerne imot tilbakemeldinger på ting som kan korrigeres. 6 timer siden skrev Siggen: Siden Leknes alleredes finnes som freeware, så tenker jeg det hadde gjort seg med et bra Hasvik scenery.. Bra vi får Mo i Rana👍 Jeg er åpenbart inhabil i denne saken, og dette er min svært personlige mening, men ENLK freeware har altfor mange unøyaktigheter for meg. Hasvik freeware fra den andre Kjetil er mye bedre https://flightsim.to/file/3736/hasvik-airport-enhk. Gleder meg veldig til å se Gaya's Mo i Rana! Håper de har fått med lead-in/circling lights. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 13 minutter siden skrev Kjetil WombiiActual: Takk for hyggelige ord. Det var en stor lettelse at det endelig ble annonsert. Håper dere blir fornøyde med resultatet. Kommer til å opprette en tråd på den når jeg kan snakke om den. Tar da gjerne imot tilbakemeldinger på ting som kan korrigeres. Jeg er åpenbart inhabil i denne saken, og dette er min svært personlige mening, men ENLK freeware har altfor mange unøyaktigheter for meg. Hasvik freeware fra den andre Kjetil er mye bedre https://flightsim.to/file/3736/hasvik-airport-enhk. Gleder meg veldig til å se Gaya's Mo i Rana! Håper de har fått med lead-in/circling lights. Jeg bøyer meg i støvet, du er eksperten!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2023 WU15 er utsatt en uke til 7. november. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornax Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Ikke såååå lenge til 🛬 @WombiiActual Vært en tur på Nesodden, eller bor du der?😉 https://forums.flightsimulator.com/t/snow-coverage-still-not-right/614608/10 Ser Steilene - bor like ved 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 1. november 2023 Forfatter Del Skrevet 1. november 2023 Var en tur innom Sunnaas. Bor mellom Nesodden og Moss et sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.