Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detta blir bra. Nordics world updaten var by far den dårligste og minst gjennomførste world updaten, så på høy tid at de fikser Norden.

Virker som de har fikset is på havet, og har gjort om på hvordan snø oppfører seg på vinteren så det forhåpentligvis ikke dekker alt av lyse overflater. (Dette kommer med SU14)

• Like 4
Skrevet (endret)

Siden Leknes alleredes finnes som freeware, så tenker jeg det hadde gjort seg med et bra Hasvik scenery..

Bra vi får Mo i Rana👍

Endret av Siggen
Skrevet

Takk for hyggelige ord. Det var en stor lettelse at det endelig ble annonsert. Håper dere blir fornøyde med resultatet. Kommer til å opprette en tråd på den når jeg kan snakke om den. Tar da gjerne imot tilbakemeldinger på ting som kan korrigeres.

6 timer siden skrev Siggen:

Siden Leknes alleredes finnes som freeware, så tenker jeg det hadde gjort seg med et bra Hasvik scenery..

Bra vi får Mo i Rana👍

Jeg er åpenbart inhabil i denne saken, og dette er min svært personlige mening, men ENLK freeware har altfor mange unøyaktigheter for meg. Hasvik freeware fra den andre Kjetil er mye bedre https://flightsim.to/file/3736/hasvik-airport-enhk. Gleder meg veldig til å se Gaya's Mo i Rana! Håper de har fått med lead-in/circling lights.

• Like 3
Skrevet
13 minutter siden skrev Kjetil WombiiActual:

Takk for hyggelige ord. Det var en stor lettelse at det endelig ble annonsert. Håper dere blir fornøyde med resultatet. Kommer til å opprette en tråd på den når jeg kan snakke om den. Tar da gjerne imot tilbakemeldinger på ting som kan korrigeres.

Jeg er åpenbart inhabil i denne saken, og dette er min svært personlige mening, men ENLK freeware har altfor mange unøyaktigheter for meg. Hasvik freeware fra den andre Kjetil er mye bedre https://flightsim.to/file/3736/hasvik-airport-enhk. Gleder meg veldig til å se Gaya's Mo i Rana! Håper de har fått med lead-in/circling lights.

Jeg bøyer meg i støvet, du er eksperten!!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...