Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke lage noe selv. Broene det gjelder er lastet ned fra flightsim.to. Broene er fine de, men trafikken går på en vei under broene. 

Skrevet
Den 15.8.2023 klokken 10.23 skrev Stig A. Togstad:

Er dette på et spesielt scenery? Eller overalt? Hvis man lager broer i et scenery så må man "tag'e" broene til å ha Road-material i Blender. 

Jeg bruker "road material" på broene men har aldri sett trafikk der. Er det noe annet man må gjøre for å få trafikk der?

Skrevet

Jeg trodde det var tingen å gjøre for å få det til. Jeg har egentlig bare laget en bro på ENSR modellen min. Men når jeg tenker meg om så har jeg juksa litt på den broen. Jeg har laget den over en allerede eksisterende bro. Så mulig trafikken følger den broen. Dette må testes ut litt nærmere.

Skrevet (endret)

Det kan se ut som om MSFS bruker elevation (m-value) for OSM roads? Aner ikke om det er en shapefil eller hvordan man evt. kan manipulere dette, men road-materialet til brua har tydeligvis ingenting å gjøre med hvor bilene kjører. (Fjernet brua og roterte den for å se om bilene fulgte road-material. Men det gjør de ikke. ⁉️(Brua skal modifiseres til å faktisk se ut som en bru...)

image.png.45f996dc6c10616cfb4fa55675c2e7ae.png

Endret av Stig A. Togstad

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...