alfme Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Bilene kjører på en flat vei under mine broer, ikke på veibanen på selve broene. Hva må jeg gjøre for å få bilene til å kjøre over broene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 15. august 2023 Del Skrevet 15. august 2023 Er dette på et spesielt scenery? Eller overalt? Hvis man lager broer i et scenery så må man "tag'e" broene til å ha Road-material i Blender. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 15. august 2023 Forfatter Del Skrevet 15. august 2023 Jeg kan ikke lage noe selv. Broene det gjelder er lastet ned fra flightsim.to. Broene er fine de, men trafikken går på en vei under broene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 18. august 2023 Del Skrevet 18. august 2023 Hei. Har du eksempel på broer hvor dette skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 Den 15.8.2023 klokken 10.23 skrev Stig A. Togstad: Er dette på et spesielt scenery? Eller overalt? Hvis man lager broer i et scenery så må man "tag'e" broene til å ha Road-material i Blender. Jeg bruker "road material" på broene men har aldri sett trafikk der. Er det noe annet man må gjøre for å få trafikk der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg trodde det var tingen å gjøre for å få det til. Jeg har egentlig bare laget en bro på ENSR modellen min. Men når jeg tenker meg om så har jeg juksa litt på den broen. Jeg har laget den over en allerede eksisterende bro. Så mulig trafikken følger den broen. Dette må testes ut litt nærmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 5 timer siden skrev Stig A. Togstad: Så mulig trafikken følger den broen. Ser ikke så enkelt ut: https://www.fsdeveloper.com/forum/threads/removing-road-traffic-is-it-possible.450396/#post-877465 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Det kan se ut som om MSFS bruker elevation (m-value) for OSM roads? Aner ikke om det er en shapefil eller hvordan man evt. kan manipulere dette, men road-materialet til brua har tydeligvis ingenting å gjøre med hvor bilene kjører. (Fjernet brua og roterte den for å se om bilene fulgte road-material. Men det gjør de ikke. ⁉️(Brua skal modifiseres til å faktisk se ut som en bru...) Endret 31. august 2023 av Stig A. Togstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.