Henrik Isaksen Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 En av få gjenværende flyplasser i Norge er released! https://secure.simmarket.com/onfinal-studio-kirkenes-airport-msfs.phtml 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Kanskje den er bra, men ingen bilder av rullebanen? Night textures i vinduer ser også ut som kunne ha vært bedre for et payware scenery? Vet ikke hva dere andre synes? Overkommelig pris da. Kanskje den ikke er så ille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Spennende prosjekt. Dersom noen kan komme med tilbakemelding på om de har gjort noe med området rundt selve flyplassen og Kirkenesområdet generelt så hadde det vært fint. Er det ett sted som ser fælt ut fremdeles, så er det Kirkenesområdet, med høye spikes dårlig oppløsning på bakketeksturer og alt for mange trær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 3. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2023 Skal fly dit litt seinere i dag, så kan jeg komme med et mini-review. De skal ha gjort en del med terrenget i området, men meg bekjent er det kun flyplassen som er laget. Når det gjelder vinduer og night-textures så er vel dette "Onfinal" standard, verken bedre eller dårligere enn deres andre produkter. Synes de kunne gitt litt interiør et forsøk for å få litt mer liv på terminalen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 3. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2023 Ingen grundig test her men hvertfall et lite skjermbilde av rullebanen i snøen. Definitivt en godkjent ENKR, kanskje ikke til standarden mange andredevelopers har men mer enn godt nok for 99% av oss her. Usikker på hvor riktig bakkemarkeringer og sånt er. Folk får nesten bare prøve selv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Det der ser da flybart ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 3. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2023 Personlig er det eneste jeg savner litt interior modellering og kanskje litt bedre ground markings. Ellers synes jeg dette er verdt prisen sin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Får bare blått hav så langt øyet kan se med denne. Min egen ENKR virker derimot helt fint. Noen som opplever det samme? 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Fjernet ALT (bare ENKR og ENTC installert), da fungerte det. Må nok ta en grundig sjekk 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Lønner seg ofte å se på developer-debug-konsollet ved oppstart - selv om det er mange røde linjer der, så kan du med litt detektivarbeid finne synderen... Endret 4. mai 2023 av Dag Baardsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.