Sauron Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Hei, Har oppdatert scenery pakken til ENAN (ikke selve flyplassen) for de som er interessert i den: Andøya Scenery Pack (ENAN) » Microsoft Flight Simulator 5 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Wow, supert! Lastes ned snarest. Takker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 10. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2023 3 minutter siden skrev MagTvei: Wow, supert! Lastes ned snarest. Takker! Mulig det kommer en update av selve ENAN neste gang jeg er hjemme fra sjøen...:) Ellers så har jeg gjort det jeg kan i denne omgang for Evenes, så nå venter jeg bare på at @Dag Baardsen får tid til siste finpuss på det han jobber med. Blir bra resultat..:) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Helt supert! Knallbra jobbet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Da er brygga tatt i bruk 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. mars 2023 Del Skrevet 11. mars 2023 Den 10.3.2023 klokken 13.28 skrev Sauron: nå venter jeg bare på at @Dag Baardsen får tid til siste finpuss på det han jobber med Skal gjøre det jeg kan i helga, så forh.vis er vi straks klar med ENEV. Hvilken oppgradering av Andenes, @Sauron 😍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 25. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 25. mars 2023 Heilt njodeligt! Tusen takk mister 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 25. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2023 1 time siden skrev Torbjørn M: Heilt njodeligt! Tusen takk mister Bare hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.