MagTvei Skrevet 11. februar 2023 Del Skrevet 11. februar 2023 Kommer vel 23.2: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2023 Da har den landet hos meg, liten prøvetur fra ENSH. Ekstreme STOL egenskaper! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2023 Woaw😲, råstilig, da er jeg redd for at helga er blokkert 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 24. februar 2023 Del Skrevet 24. februar 2023 Aldeles bra! Ser DHC-signatur-overhead-throttle'n er på plass! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 24. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2023 (endret) Endret 24. februar 2023 av MagTvei 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 24. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2023 For de som fortsatt var i tvil om dette er et godt kjøp Noen småting her og der, men for prisen er det mye flymaskin for pengene! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 For å holde prisen nede er dette som ventet et relativt komplekst fly uten manual, iPad og eksternt stash. Vinduer kan heller ikke åpnes. Det er heller ingen autopilot m.m. Hvorfor igjen utgi et halvferdig fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2023 (endret) 1 time siden skrev alfme: For å holde prisen nede er dette som ventet et relativt komplekst fly uten manual, iPad og eksternt stash. Vinduer kan heller ikke åpnes. Det er heller ingen autopilot m.m. Hvorfor igjen utgi et halvferdig fly? Manglende eksternt stash er vel for å holde prisen nede, som du selv sier. IPad og autopilot hadde ikke flyet, så det trengs ikke. Så jeg vil ikke si det er halvferdig. Dessuten liker jeg personlig mye bedre å fly manuelt, og flyet har helt spesielle og underholdende egenskaper. Her er en slags manual:https://rtfv-35sqn.org/wp-content/uploads/2020/04/Caribou-From-The-Cockpit-Chris-Jaensch.pdf Endret 26. februar 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2023 For de som er avhengige av autopilot og har tilordnet den til hardware: https://flightsim.to/file/50843/microsoft-local-legends-dhc-4-caribou-autopilot-addon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.