Kim Kristensen Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) Som jeg har nevnt tidligere kom Viperen til War Thunder i like før jula ble ringt inn, få ting gir motivasjon til å kværne seg gjennom tech-treet som nye, fancy fly, spesielt da man har et nært forhold til den, dermed ble det en liten julegave på meg selv etter juleferien for å gjøre tiden det tar å nå Viperen litt kortere. I Norge kjenner man maskinen som F-5 Freedom Fighter, og etter å ha fløyet den en knapp times tid har den gitt et inntrykk av å være ekstremt manøvrerbar, men en del tregere enn andre fly den møter, selv om den lett går supersonisk. Har også snikfotografert F-16, som jeg håper å få låst opp i løpet av våren/sommeren, for gud bedre, ikke bare er den pen, men man har jo tross alt hatt den som nabo i oppveksten, samt arbeidsplass en periode som bakkemanskap i førstegangstjenesten. Endret 2. januar 2023 av Kim Kristensen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. januar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2023 Fine bilder, og jeg husker godt F-5 ern. Synes faktisk den er enda penere enn F-16 😊, men det har sikkert med mitt nostalgiske blikk å gjøre ........ Husker også da Bob Hoover demonstrerte F-5 Tiger II i Paris , men det er jo en helt annen historie . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Er det nå man skal være pedant og nevne at det ikke er en Freedom Fighter du har der, men en Tiger II? A-modellen, den vi kjenner som Freedom Fighter (eller Frihetsjageren i gamle NRK-klipp) var enda mer begrenset, E-modellen, Tiger II, fikk nye og kraftigere motorer og radar. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2023 Stemmer, glemte å nevne det i går 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 3. januar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 3. januar 2023 Når vi fikk besøk av F-5 på 331 skv. kalte vi den bare for "Plastik". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.