Dag Baardsen Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Jeg driver og oppdaterer ENEV med 3D-bygninger og slikt laget av @Sauron og i den anledning vil jeg gjerne fikse på plassering av VOR sør for flyplassen. Denne står ifølge kartet rett før RWY 35, på en tenkt linje linje fra midten av rwy. I simmen (dvs. jeg bruker Navigraph) befinner den seg ca. 30 meter ut til siden, mens den skal være midt på denne linja. Noen som vet om hvordan man overstyrer VOR og legger inn en ny en i stedet for den som er der fra før, samt hvordan man enkelt kan finne koordinatene som kan brukes? Kanskje @Kjetil WombiiActual har peiling og kan gi en kjapp guide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Står noe her: https://forums.flightsimulator.com/t/proper-syntax-and-placement-of-a-vor-in-the-scenery-xml-file/334015 Mulig du må legge in en Exclude på et eller annet for å få overstyrt den. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 27. november 2022 Del Skrevet 27. november 2022 Man skulle hatt en hel jævla VOR-mod for Norge. Virker som om en enorm andel er stilt til altfor lav styrke. Hadde vært på sin plass å gjøre mange av dem til 200W/HIGH. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.