Ole-Chr Larsen Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 Bra tur det, fint med video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 Flott video! Jeg trodde helt ærlig jeg hadde fikset den grøfta i enden av 36, men må kanskje ta en ny titt på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 29. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2022 Kikker du på det vi kalte AFCAD i gamle dager også? Synes AIG dumper litt for få fly på Sola. Om det er flyplassen eller AIG vet jeg ikke. Uansett takk for flott flyplass på payware nivå 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 Kan du sende meg oversiktsscreenshot som viser hvordan de er parkert når flyplassen skal være så full som mulig? Jeg har en mistanke om årsaken. MSFS bruker ikke overlappende parkeringer, men bruker en radius som er større enn vingespenngrensen for å avgjøre om de overlapper. Jeg må antakelig redusere størrelse på annenhver gate noen steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 29. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2022 Det meste jeg har sett er én Widerøe Dash 8 og én Norwegian 737 tror jeg...... Får se om jeg kan la Sola surre og gå en stund med AIGTC gående for å se om det dukker opp noen flere....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 Tok en titt, og det ser ut som stort sett annenhver parkering vil være ubrukelig for AI for øyeblikket når flyplassen er full. Jeg må nok gjøre noen kreative valg for å få plass til både store og små fly. Edit: I devmode kan du gå i options -> airport -> draw debug for å se parkeringsradiusproblemet på en flyplass som dette. Du vil få opp grønne sirkler rundt parking spots der heltrukken linje er max vingespenn og stiplet linje som er betydelig større er sjekk på om den er i veien for annen parkering. Det vil antakelig være umulig å få fylle opp 19-24, 16-18, 8-10 med noe i 737/a320 størrelse, men annenhver plass skal være mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 31. mai 2022 Del Skrevet 31. mai 2022 Den 29.5.2022 klokken 23.30 skrev Ole-Chr Larsen: Synes AIG dumper litt for få fly på Sola Mange av de AIG-rutene er fra 2020 og 2021, og da var det ikke overvettes med trafikk. Tipper at det kan ha noe å gjøre med saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 En kjempeflott video, synd at musikken ødellegger stemningen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 26 minutter siden skrev Morten Aalberg: En kjempeflott video, synd at musikken ødellegger stemningen! Skrudde av musikken her, ellers flott video! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 3. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2022 OK - da blir det ingen muzak i min neste video 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.