Erik Kristoffersen Skrevet 14. april 2022 Del Skrevet 14. april 2022 https://fselite.net/content/tromso-airport-by-mm-simulations-is-now-on-msfs/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 Hei. Siden jeg bor i Tromsø var de nye ENTC spesielt velkommen! Er riktig godt fornøyd med flyplassen. Godt laget! Den nye terminalen (som enda bare er et skall!) er også med og kan oppleves både inn- og utvendig. Regner med at noen av dere også bruker det utmerkede sceneriet over Tromsø by (Tromsø - Norway (With Real Trees Terraforming) » Microsoft Flight Simulator). Øst for bane 18 ligger en øvingsbane, som sammen med resten av landskapet langs rullebanen, har vært har vært misformet. Litt prøving og feiling har vist at å fjerne fila som heter Tromso2 gir et riktig landskap. Ser ikke andre mangler med å ta ut fila heller. Håper dette kan være til hjelp for andre!😀 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 @Jan R. Alexandersen Fikk litt småtrøbbel med "oppskrifta" di ovenfor. Hvor ligger den "Tromso2" fila du refererer til og som skal fjernes? Jeg finner nemlig ingen slik fil, hverken i katalogen til en nye ENTC flyplassen (mmsimulations-airport-entc-tromso) eller i katalogstrukturen til "Tromsø - Norway (With Real Trees Terraforming)". Du sier heller ikke noe om hvilken type fil dette er (fil endelse/extension). Det jeg imidlertid finner som en del av "Tromsø - Norway (With Real Trees Terraforming)" er en *katalog* med navn "Tromso 2", er det muligens denne du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 17. april 2022 er nok den iflg. det han forklarer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 Hei Christer Tromsø2 fila jeg referere til er , slik Robert sier, i lenka over! ! 😀 Et eget program med andre ord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Takk, selv om du ikke sier det helt krystallklart så tolker jeg det slik at du mener *katalogen* "Tromso 2", med alle underliggende filer, som er en del av Tromsø pakka som ligger på flightsim.to 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 25. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 25. april 2022 Den 19.4.2022 klokken 17.02 skrev Jan R. Alexandersen: Hei Christer Tromsø2 fila jeg referere til er , slik Robert sier, i lenka over! ! 😀 Et eget program med andre ord! Der må være noe mere som må bort. Jeg har dobbel bru på kvaløybrua, dobbel bru på tromsøybrua, +++ noe mørke firkanter i tromsøysundet sør før brua.!!! litt ergelig..👎😒 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Ja, den moden bør absolutt oppgraderes etter at vi fikk Nordics update og payware ENTC! Har slettet den her foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 28. april 2022 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) Hei Steinar! Jeg vet ikke hva det skyldes at du har disse problemene. Som du vil se av bildene mine, har jeg ikke de problemene du har - bortsett fra noe mørke firkanter på Kvaløya. Disse kommer og går hos meg. Jeg har ellers siste oppdateringer på alt, også Nordic update. Håper du finner det ut! Skal prøve litt mer med å ta ut flere av filene. Endret 28. april 2022 av Jan R. Alexandersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 28. april 2022 Del Skrevet 28. april 2022 Hei igjen Beklager det siste bildet! Skulle vise øst for flyplassen med Tromsø landskapet før. Her kommer et bilde med Tromso2 ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 28. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 28. april 2022 50 minutter siden skrev Jan R. Alexandersen: Hei igjen Beklager det siste bildet! Skulle vise øst for flyplassen med Tromsø landskapet før. Her kommer et bilde med Tromso2 ute! Hei Jan. Jeg er mest fornøyd med, mmsimulations-airport-entc-tromso sceneriet, så jeg holder meg til det. Det eneste jeg savner er statiske båter, rundt omkring på tromsøya. Ha en fortsatt fin flydag.👍✈️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 28. april 2022 Del Skrevet 28. april 2022 2 timer siden skrev Jan R. Alexandersen: Hei Steinar! Jeg vet ikke hva det skyldes at du har disse problemene. Som du vil se av bildene mine, har jeg ikke de problemene du har - bortsett fra noe mørke firkanter på Kvaløya. Disse kommer og går hos meg. Jeg har ellers siste oppdateringer på alt, også Nordic update. Håper du finner det ut! Skal prøve litt mer med å ta ut flere av filene. Men bilde 2 viser jo at du også har dobbel Tromsøbro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 28. april 2022 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) Hei igjen! Du har rett! Har faktisk ikke sett det før nå! Har nok fløyet for høyt. Skal prøve å finne ut hva det er som lager doble broer.😄 Endret 28. april 2022 av Jan R. Alexandersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 28. april 2022 Del Skrevet 28. april 2022 Asobo har brua som default, den kom med Nordics oppdatering, og så blir den dobbel med Tromsø-Norway moden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 17. mai 2022 Del Skrevet 17. mai 2022 Jeg sliter med veldig dårlig performance på ENTC. Skikkelig hakking og lagging. Noen som merker det samme og har tips for å fikse problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 17. mai 2022 Del Skrevet 17. mai 2022 Måtte skru ned objects level of detail for å i det hele tatt kunne fly i nærheten av Tromsø. Mye bedre fps i hele spillet nå, og kan ikke si jeg savner noe på grafikken. Kan være verdt en test 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 17. mai 2022 Del Skrevet 17. mai 2022 1 time siden skrev Morten Nelson: Måtte skru ned objects level of detail for å i det hele tatt kunne fly i nærheten av Tromsø. Mye bedre fps i hele spillet nå, og kan ikke si jeg savner noe på grafikken. Kan være verdt en test Jeg tester👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikced76 Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) For such a small airport after all the FPS should not be as terrible as this is at ENTC. In my opinion its somewhat of a fail. I have a moderate computer setup and have no trouble with other payware airport including some major big detailed airports from Orbx, Flightbeam and many others. This should be fixed it must be a design error. Oh how I wish Jo Erlend Sund would update his P3D version in MSFS. Endret 3. september 2022 av mikced76 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 I agree. Its pretty poorly modelled, really badly textured and have lots of incorrect markings etc. Ive asked for updates and they are just ignored. Digital Design is intending to make an ENTC in the future and Im helping out with that one so until then, we will just have to wait for a proper Tromsø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.