Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 21. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 21. november 2021 Ute ... https://secure.simmarket.com/sim-skunk-works-lockheed-martin-tf-104-g-for-msfs.phtml 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Vet ikke om det er jeg som gjør noe feil, syns dokumentasjonen på den er litt så som så - når jeg gjør et stort utslag med ailerons mot høyre så går stikka bare tilbake til "center" igjen, mot venstre går det fint. Er det jeg som har glemt noe? 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Fungerer fint her, endelig er "vestfjordoksen" på plass! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Merket ikke noe galt med ailerons mens jeg var i lufta, men etter motorstans kom feilen. Får sjekke mer i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 22. november 2021 Har heller ikke merket noe feil med ailerons, men rakk bare en kort test før jeg måtte på jobb...... Førsteinntrykket er derimot veldig bra! Lydkvaliteten er godkjent og vel så det, den flyr mykt og troverdig, faktisk føles den bedre enn Hawk T1/A, og det sier ikke så lite. Denne blir spennende å utforske nærmere 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Flotte bilder, enig i at den ga et solid førsteinntrykk! FN-M er jo en ekte TF, i motsetning til 637, som jo egentlig er en CF. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Ja, det er feil med ailerons, stikka går tilbake til midtstilling når man drar den helt til høyre. Har sagt ifra på FB. Det er også manglende lyd i cockpit etter motorstart, men den kommer når cockpit lukkes. De er klar over den siste feilen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Fant ut at en midlertidig løsning er å sette extremity dead zone til 20% på aileron aksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 22. november 2021 Den må jo inn Takk for info 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Flott bildeserie, Ernst 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 22. november 2021 First test tur ... Savnet denne dama ja noen bilder 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 https://www.aerosoft.com/en/microsoft-flight-simulator/msfs-aircraft/3649/sim-skunk-works-lockheed-martin-tf-104g Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DUS Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Kjøpte denne f104 jeg også. MEN litt vel mye brytere og knapper som ikke virker i cockpit. Og radaren bør de få laget mer troverdig ..men vil ikke si at den er bedre en just flight Hawk . Men for 30 euro så er den tommel opp produkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Den 24.11.2021 klokken 1.28 skrev DUS: Kjøpte denne f104 jeg også. MEN litt vel mye brytere og knapper som ikke virker i cockpit. Og radaren bør de få laget mer troverdig ..men vil ikke si at den er bedre en just flight Hawk . Men for 30 euro så er den tommel opp produkt Radaren fungerer som bare det, hva mener du er feil med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Ja, den funker den - jeg er dog ikke noen fan av å måtte drive å styre med diverse andre programmer utenfor simmen for å få ting til å fungere. Som f.eks at jeg må kjøre et annet program for å sette på tanker og bruke EPU, det ødelegger litt av innlevelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg la programmet på oppgavelinja, da er det like kjapt å bruke som iPad i andre fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 22. desember 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg har lastet ned siste versjon og er nå plaget av at simmen krasjer. Det skjer etter jeg er airborne . Prøvde med et annet standard fly , og det samme skjer. Har noen opplevd det samme? Jeg har bare ENFB og F-104G i community mappen foreløpig, men har ikke slettet alt innhold. Ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.