Arild_Pedersen Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Da er vi i gang! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) 32,85 gb her (standard) Endret 18. november 2021 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 18. november 2021 Forfatter Del Skrevet 18. november 2021 (endret) Og der fikk Visa'n varmet seg før jula også... Spoiler Endret 18. november 2021 av Arild_Pedersen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) Working Title er allerede ut med ny CJ4-versjon for SU7: https://www.workingtitle.aero/packages/cj4/2021/11/18/cj4-release-v0.12.9.html Husk også å oppdatere G1000 NXi via MarketPlace Endret 18. november 2021 av Dag Baardsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Kjøpte bare to enkle fly i Renoutvalget, P-51d og T-6 Harvard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Simmen krasjer når jeg slår på DirectX 12 (må restarte for å lagre innstillingen). Flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Bare et tips om Reno: I quick match har alle variantene av flyene lik ytelse, men i Time trial er det veldig stor forskjell på basisflyene og de med navn. Det blir også en ca en hundrelapp dyrere å først kjøpe basispakka og så oppgradere til fullpakka. Bare kjøp fullpakka først som sist dersom Time trial eller noen av variantene er interessante. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 19. november 2021 Forfatter Del Skrevet 19. november 2021 Ola: Ikke opplevd krasj ved DX12, men kun prøvd par ganger i VR. Det var stutter-fest så gikk tilbake til DX11 med en gang. Blir vel en del testing i løpet av helga:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Johan Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Etter oppdatering av windows 11 i dag, virker ikke simmen. Fløy forleden uten problemer, har ikke installert noe nytt, kun oppdatert windows. CTD før jeg har fått satt ferdig flightplan. Noen som har det på samme måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Ny CJ4-patch: https://www.workingtitle.aero/packages/cj4/2021/11/23/cj4-release-v0.12.10.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Har problem med CTD etter at jeg har begynt å fly. Endring av motorsettings/endring av lyd fører til at simmen fryser og slutter å virke. Jeg mistenker lyddrivere, men kan ikke se at jeg har noe gammelt. NVIDIA ressursene ble oppdatert forleden dag - mulig noe har skjedd her. Kjører på DX11 via Windows 10 (har ikke testet DX12 som jo også er beta). Har opplevd dette problemet en sjelden gang før, men nå skjer det hver gang jeg skal fly. Endret 5. desember 2021 av Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. desember 2021 Driveren til skjermkortet 497.09 lager visst trøbbel du finner eldre drivere her https://www.nvidia.com/en-us/geforce/drivers/ 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Takker og bukker Robert! Dette skal testes..... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 OK! - nedgradering av driver løste problemet. Takk skal du ha igjen Robert. Fortvilende når slikt skjer hver gang du prøver å laste simulatoren. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Beta for neste versjon er nå også tilgjengelig for Steam-brukere https://forums.flightsimulator.com/t/pre-release-testing-su7-update-public-flight-now-also-for-steam-users/480068 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.