Jan Nergaard Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Etter siste oppdatering av MSFS (sim update 5) så er FBW sin A320 modell blitt borte hos meg. Finner den ikke under aircraft selection. Har prøvd å tatt en reinstall men det har ikke hjulpet. Noen andre som har samme problemet, evt. kan komme med noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Bruker du siste development version? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 3 timer siden skrev Jan Nergaard: Etter siste oppdatering av MSFS (sim update 5) så er FBW sin A320 modell blitt borte hos meg. Finner den ikke under aircraft selection. Har prøvd å tatt en reinstall men det har ikke hjulpet. Noen andre som har samme problemet, evt. kan komme med noen tips? Du kan vel laste den ned direkte fra marketplace i simulatoren. Evt. på FBW sine nettsider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 29. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2021 49 minutter siden skrev Morten Nelson: Bruker du siste development version? Ja, oppdaterte seg i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 29. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2021 19 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Du kan vel laste den ned direkte fra marketplace i simulatoren. Evt. på FBW sine nettsider. Trodde jeg også. Jeg så den der i går når jeg holdte på å oppdaterte diverse. I dag kunne jeg ikke finne den der 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 17 minutter siden skrev Jan Nergaard: Trodde jeg også. Jeg så den der i går når jeg holdte på å oppdaterte diverse. I dag kunne jeg ikke finne den der 🤔 Gjør et søk på "fly by wire" eller "fbw" i marketplace i simulatoren så finner du den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Alternativt kan du laste ned installasjonsprogrammet her: https://flybywiresim.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 29. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2021 23 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Gjør et søk på "fly by wire" eller "fbw" i marketplace i simulatoren så finner du den Kom ingenting opp når jeg søkte. Skjønner ingenting. Den lå både inne i simen og på marketplace i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 29. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2021 34 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Alternativt kan du laste ned installasjonsprogrammet her: https://flybywiresim.com/ Har prøvd å slette fbw mappen i community mappen. Tok så en manuell installasjon av flyet. Fungerte heller ikke. Tok deretter en avinstall av installer programmet til fbw. Lastet det ned på nytt og tok en ny installasjon. Fungerer fremdeles ikke. Kan det være at jeg må slette diverse liveryes jeg har lagt inn som tilhører det? Tenker på om det kan være noen som ikke er kompatibel med det nye patchen til MSFS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Høres rart ut. Kommer ikke flyet opp i simulatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 9 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Høres rart ut. Kommer ikke flyet opp i simulatoren? Det stemmer det kommer ikke opp i simulatoren. Det finnes i community mappen, men det visses ikke i simen. Det er noe som er skjedd etter Sim update 5. Jeg ser at det er installert, det ser jeg i content manager. Men det kommer ikke opp under aircraft selection og det visses heller ikke i marketplace butikken. Her er svaret jeg fikk fra Flybywire support når jeg sendte spørsmålet til de: "This is an edge case and may be related to your simulator not tracking your community folder. Please ask asobo or see our troubleshooting stepes here. https://docs.flybywiresim.com/start/installation/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 5 timer siden skrev Jan Nergaard: Det stemmer det kommer ikke opp i simulatoren. Det finnes i community mappen, men det visses ikke i simen. Det er noe som er skjedd etter Sim update 5. Jeg ser at det er installert, det ser jeg i content manager. Men det kommer ikke opp under aircraft selection og det visses heller ikke i marketplace butikken. Her er svaret jeg fikk fra Flybywire support når jeg sendte spørsmålet til de: "This is an edge case and may be related to your simulator not tracking your community folder. Please ask asobo or see our troubleshooting stepes here. https://docs.flybywiresim.com/start/installation/ Hm, har du sjekket det som står i linken du fikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 1 time siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Hm, har du sjekket det som står i linken du fikk? Fant ut av. Jeg fant flyet. Av en eller annen merkelig grunn så ligger det med tittelen "AIRCRAFT.UI_MANUFACTURER" i aircraft selection, under står det Flybywire eller navnet på liveriet. Vet ikke hvorfor det står slik 🤔 Eneste jeg la merke til at det bruker mye lengre tid å loade inn en før 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 4 timer siden skrev Jan Nergaard: så ligger det med tittelen "AIRCRAFT.UI_MANUFACTURER" i aircraft selection, Er det samme her. Tipper det blir fikset snart - har nok med installasjonsprosedyren å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 1 time siden skrev Dag Baardsen: Er det samme her. Tipper det blir fikset snart - har nok med installasjonsprosedyren å gjøre. Ja, ok. Bra det ikke er bare hos meg. Ser det er noe kompatibilitets problemer med liveries også. Regner med at de blir også oppdatert etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 FBW er midlertidig fjernet fra marketplace pga bugs etter siste update i msfs. De anbefaler å installere dev-versjonen med deres egen installer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 1. august 2021 Forfatter Del Skrevet 1. august 2021 22 timer siden skrev jenstf: FBW er midlertidig fjernet fra marketplace pga bugs etter siste update i msfs. De anbefaler å installere dev-versjonen med deres egen installer Ja, så de hadde lagt ut info på FB. Har lagt inn dev. versjonen via installer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Tar opp denne tråden, selv om overskriften skulle vært sim update 6 😅 Jeg har lest meg litt opp, og har skjønt at stable version foreløpig ikke fungerer med SU6. Men jeg har byttet til dev version. Er det flere som har problemer med autopiloten? Eller har det skjedd så mange endringer siden sist jeg fløy, det har nemlig gått noen måneder. Jeg får ikke utført push/pull på speed,heading og alt. Tidligere når man holdt musepekeren over, kom pil opp, litt under, så pil ned (for pull). Noe jeg misforstår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Sjekket at denne settingen er i legacy? General Options; Accessibility; Find the Cockpit Interaction System setting; Change to legacy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Se der du. Tusen takk 😊 Ser nå at dette er noe som faktisk kom med su5. Kom kanskje samtidig som Xbox lanseringen,med kontrollere som krever annen interaksjon? Selv om jeg har bravo throttle så får jeg liksom ikke helt brukt knappene til den type funksjon som push/pull 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 15 timer siden skrev Dag Erik Lund: Er det flere som har problemer med autopiloten? Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.