Gunnar Fidjeland Skrevet 8. juli 2021 Del Skrevet 8. juli 2021 Sitat Over the past few days, a select number of Twitch streamers have been sharing some cryptic clues about a potential new aircraft coming to Microsoft Flight Simulator. Both Chewwy94 and KatiePilot have said they have alpha access to a new “study-level airliner” for Microsoft Flight Simulator. https://fselite.net/news/study-level-airliner-coming-to-msfs-firm-details-coming-soon/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 Spennende: https://fselite.net/news/fenix-simulations-announces-high-fidelity-a320-ceo-for-msfs/ https://fselite.net/originals/first-look-at-fenix-simulations-a320-for-msfs/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 12. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2021 Sitat The Fenix Simulations Airbus A320 Hello everyone, It gives me great pleasure to finally be able to speak with you all freely! All of us at Fenix Simulations have been waiting for the right time to show our creation off to the world. Today, after what feels like years of waiting, we’re finally happy lifting the covers off our A320. https://fenixsim.com/2021/07/12/the-fenix-simulations-airbus-a320/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 13. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 13. juli 2021 Jeg synes dette ser svært spennende ut, så får vi se hvordan dette blir etter lansering. Basert på hva jeg har sett og uttalelser, virker dette veldig bra, men vi har blitt fortalt mye før som har skuffet i ettertid fra andre utviklere, da mindre seriøse. «That being said», så virker dette lovende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 14. juli 2021 Abosolutt Tobjørn blir spennende den om jeg ikke er Air-buss fan men er den god nok så "kanskje" Må selfølgelig ikke være helt urimlig for lommeboka til en trygda gamling heller 🤔😜 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 14. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 14. juli 2021 De legger ut en del info på Discord og det ser rett og slett veldig bra ut. Eye-Candy er alltid gøy, men systemsimulering og flymodell er det som vekter tyngst hos meg og selv om det er tidlig å si noe, så overbeviser både uttalelser og bilder så langt. Hva gjelder Airbus, så går det mest i Toliss, da FBW har fortsatt en liten vei og gå, men herlighet for en fremgang de folka har, så da får vi nok et par strålende Airbus-maskiner til MFS. FF er jeg mindre imponert over, da utviklingen går for sakte, og selv om FS Labs er på vei, ba jeg om pengene igjen (og fikk dem) etter malware-hendelsen som var mer en slegge i panseret enn en ripe i lakken for det selskapet. En ting som er fryktelig artig å oppleve som jeg har ventet i 20 år på: Det er nå snart reell konkurranse i addon-markedet med mange utviklere. Det vil presse priser ned og gi oss mange innovasjoner fremover. Gøy at nisjen vår har blitt stor gutt 😎 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) Dersom de lever opp til forventningene vil det si de utviklet denne fra scratch på ca et år? Er tiden der det tok 5 - 10 år å utvikle et «study level»-fly over? MSFS SDK FTW? Endret 15. juli 2021 av Ø.C.H. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 15. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 15. juli 2021 Hehe, ja, og er alltid veldig skeptisk til lovnader før release, men det virker overbevisende det jeg har sett så langt. De er i alpha når, så det tar nok litt tid før release, men vi satser på at dette blir bra. PS: Blir jeg skuffet, trøster jeg meg med at det ikke er første gang: det tannhjulet er blitt sløvt over årene 🤪 Her er video av Cat2 Autoland: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.