Premium Medlem christerE Skrevet 22. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 22. juni 2021 slitter fortsatt men Nordic. har installert og de står Nordics har blitt lastet ned. men mappen nordic points of interest not installed ,har prøvd og laste ned men går bare til ca 40%. har også tømt de som ligger i community folder. og har mer en nokk plass på pc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 22. juni 2021 Del Skrevet 22. juni 2021 4 timer siden skrev christerE: slitter fortsatt men Nordic. har installert og de står Nordics har blitt lastet ned. men mappen nordic points of interest not installed ,har prøvd og laste ned men går bare til ca 40%. har også tømt de som ligger i community folder. og har mer en nokk plass på pc. Hadde samme problem som deg. World Update Nordics installerte fint, men manglet POI og ny autogen. Måtte inn i marketplace i MSFS og deretter installere World update nordics derfra. Da fungerte alt smertefritt, så prøv det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. juni 2021 har prøvd de mange ganger og de hjelper ikke dessverre . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 3 timer siden skrev christerE: har prøvd de mange ganger og de hjelper ikke dessverre . Hva skjer når du går inn på oppdateringen i marketplace i simmen og klikker på "Buy and download" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 Buy & download. Heter "World Update 5: Nordics. 3.53GB. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. juni 2021 på Marketplace så står de att jeg er owner av Nordics. når jeg sen går til content manager så ligger Nordics points of interest der som not installed,når jeg laster ned den så går den til ca 40 til 50 %og stopper opp?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. juni 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 41 minutter siden skrev christerE: på Marketplace så står de att jeg er owner av Nordics. når jeg sen går til content manager så ligger Nordics points of interest der som not installed,når jeg laster ned den så går den til ca 40 til 50 %og stopper opp?. Har du forsøkt å slette noen av mappene før du forsøker å reinstallere? Simmen har i alle fall tidligere erstattet mapper som mangler ved neste oppstart. Det meste som ligger av tillegg under OneStore kan slettes manuelt og vil bli reinstallert når simmen starter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. juni 2021 tenker du mapper i community? jeg der har jeg slettet alt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. juni 2021 Del Skrevet 23. juni 2021 10 minutter siden skrev christerE: tenker du mapper i community? jeg der har jeg slettet alt . Nei, i ..\Official\OneStore mappen - Offisielle addons fra MS/Asobo. Evt. bare flytt dem ut på skrivebordet og ta en omstart av simmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 23. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. juni 2021 må prøve de i morgen takk for infoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 24. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. juni 2021 Den 23.6.2021 klokken 21.14 skrev Frank Kristiansen: Nei, i ..\Official\OneStore mappen - Offisielle addons fra MS/Asobo. Evt. bare flytt dem ut på skrivebordet og ta en omstart av simmen. De gikk ikke de heller dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 12 minutter siden skrev christerE: De gikk ikke de heller dessverre Får du avinstallert hele Nordics da? Evt. slette begge mappene som inneholder "Nordics" og forsøke å installere dem på nytt via Marketplace. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 26. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. juni 2021 Har gjord de også ,men får denne meldingen når går ikke ESSSA heller de gikk før?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.