Premium Medlem christerE Skrevet 20. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 20. juni 2021 hei fikk en oppdatering på Nordics World ,men de ser ut som de ikke har lagret seig i msfs,er de nåen som har samme problem eller har en løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Hva er symptomene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 20. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. juni 2021 når jeg starter msfs så kommer de opp nordiske flagen, men når jeg sen prøver att finne eksempel Vigelands parken Holmenkollen så ser de likt ut som før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Gå i marketplace og legg inn World update 5 der. Den inneholder de nye 3D modellene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 20. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. juni 2021 problemet er løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 1 time siden skrev Kjetil Garpestad: Gå i marketplace og legg inn World update 5 der. Den inneholder de nye 3D modellene. Hva er dette egentlig? Marked place etc. Kommer ikke på hva dette innebærer. Men noen vet det helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 34 minutter siden skrev Inge Jenstad: Hva er dette egentlig? Marked place etc. Kommer ikke på hva dette innebærer. Men noen vet det helt sikkert. Du må laste det ned manuelt, blir ikke lastet ned automatisk da kanskje ikke alle vil ha det eller bruke plass på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 20. juni 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. juni 2021 problemet er ikke helt løst ser jeg, får opp Pachage failed på Nordic point of intsrest ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 1 time siden skrev Inge Jenstad: Marked place etc. Kommer ikke på hva dette innebærer. Når du kommer inn på hovedmenyen i simmen finner du Marketplace/markedsplass som en av "hovedboksene". Gå inn det og klikk på kategorien for gratis innhold. Der finner du flere gratis "updates", bl.a. Nordic, USA, Japan etc. Klikk en av disse for å laste ned. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Å ja. Nå husker jeg denne "markedsplassen". Og tusen takk likevel. God sommer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassonor Skrevet 29. juni 2021 Del Skrevet 29. juni 2021 Hei. Jeg fikk også denne updatenbved oppstart en dag, som lastet lenge og vel. Terrenget er ganske bra justert til å bli mer realistisk, mens øvrige komponenter vises ikke. Er det slik at terrenget kommer automatisk, mens øvrige må lastes/aktiveres i Marketplace? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 29. juni 2021 stemmer det Nordic må hentes i markedplass under free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.