MagTvei Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Ingen endring fra siste beta'n, fortsatt 1.37.18.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Synes jeg merker stor forskjell. Ingen tegn til "stutter". Alt på Ultra, 60 fps steady i 2d (50% av monitor som er 120), 45 fps i VR (50% av 90 i Virtual Desktop). FSLTL på med sånn passe med fly på ENGM. Alt flyter kjempebra. Kjører DX 12, og har hatt problemer med texturer på ENGM tidligere, så ingenting til det nå. Ingen problemer med addons som jeg kan se til nå. 1.37.18.0 får en stor tommel opp av meg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Høres super ut. Bare det var mig. Men det går da an at flyve, så med lidt mere tålmodighed bliver det vel fikset for de fleste af os?😅👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. oktober Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. oktober https://forums.flightsimulator.com/latest We’re aware of user reports of sim crashes on PC experienced by Navigraph users following the installation of Aircraft & Avionics Update 3. While all teams involved investigate, a user-submitted workaround is available by disabling the AIRAC Cycle 2409 rev.1 package within the Navigraph Hub app. UPDATE 2024-10 @ 0350 UTC: As an alternative to disabling the AIRAC Cycle 2409 package in Navigraph, a different workaround is to uninstall the “Bush Trip - Scotland” package from World Update 17: United Kingdom and Ireland. This will allow you to continue using Navigraph along with AAU3. Thanks to forum user @RookieOneqc who discovered this workaround. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Takk, Robert! Fungerer for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. oktober Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. oktober Ny oppdatering på navigraph 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.