Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel...vanskelig å si. Spørs om ting skal gis ut gradvis eller vente til mye er komplett. Jeg holder på med litt modellering men det er dette med å få tid til å jobbe med slikt...:) Har laget en modell ovenfor som forsåvidt er klar, men der er mye igjen så vi får se når man ev. får ut noe. 

• Premium Medlem
Skrevet
3 timer siden skrev Sauron:

Dag removed it from flightsim.to due to some issues discussed here:

@Dag Baardsen can probably comment more.

An updated ENEV-version should be ready soon since I have finished most of the buildings ++. Stay tuned! Maybe @Dag Baardsen can post some new screenshots..;) 

JA. Vi venter med lengsel på Evenes.!👍👍👍

• Like 1
Skrevet
1 time siden skrev Henrik Isaksen:

Gledes veldig til et bra ENEV scenery! Håper passasjerterminalen er modellert 😁 En av de få "større" flyplassene jeg savner

Jada, passasjerterminalen har jeg brukt en del tid på så den kommer også..:)

• Like 3
Skrevet (endret)

Så snart flightsim.to har fått godkjent upload av ENEV med 3D-modeller fra @Sauron, så er ENEV v3.0 klar til nedlasting herfra: https://flightsim.to/file/51568/enev-harstad-narvik-evenes-airport. Du kan allerede nå se teasere i form av skjermskudd fra flyplassen mens du venter.

NB! Dette er en første versjon - vi har flere oppgraderinger på gang. Happy flying!

ENEV - Harstad/Narvik Evenes airport Microsoft Flight Simulator

Endret av Dag Baardsen
  • Like 1
  • Thanks 7
Skrevet
47 minutter siden skrev Siggen:

Fantastisk:-)

Evenes har jeg savnet, nå venter jeg bare på at Onfinal studio skal slippe Kirkenes...

Har vært i kontakt med dem, og de har støtt på litt problemer som de driver å løser. Derfor har det vært stille fra dem en stund dessverre. Håper den kommer snart!

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...