Premium Medlem christerE Skrevet 9. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2021 Har oppdaterte dag på MSFS, og etter de så blev alle skjermer i cockpiten sorte i A320. har også lastet ned den nye A32NX V0,5,3 men de hjelper ikke nåen som har forslag vadde kan vare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Sorte skjermer på TBM'en også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 On rare occasions, Aircraft screens might not initialize correctly upon loading a flight. Please restart the flight to fix the issue. Mulig det hjelper å restarte flight, men kan også være et flybywiresim a32nx problem med patchen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 TBM fungerer fint for meg. A32nx fungerer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Slo av workingtitle-g1000 og g3000 så fungerte TBM'en igjen. Prøvde å starte opp med addon'et tbm930-improvement, men da var både interiør og eksteriør borte. Er nok noen addons som må få en touch-up de nærmeste dagene ser det ut til 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Stene Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Tok en restart av simmen , så fungerte A320 for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. mars 2021 12 timer siden skrev Frank Kristiansen: Sorte skjermer på TBM'en også... Måtte og fjerne tillegget der da det låste seg .. Hyl ut hvis det dukker opp noe fix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 11 minutter siden skrev Robert Hulthin: Måtte og fjerne tillegget der da det låste seg .. Hyl ut hvis det dukker opp noe fix Både TBM'en og G3000 ligger med nye versjoner allerede. Kjappe folk der ute 🙂 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Denne også er litt viktig spørr'u meg 😄 Change ATC call sign to "TBM" In the real world the TBM 930's ATC call sign is not "Daher" but "TBM". To change this: Open in <MSFS2020 Install Dir>\Official\OneStore\fs-base\en-US.locPak in a text editor Search for "ATCCOM.ATC_NAME_DAHER.0.tts": Change Daher to TBM "ATCCOM.ATC_NAME_DAHER.0.text": "TBM", "ATCCOM.ATC_NAME_DAHER.0.tts": "TBM", Note: This will reset after every update of MSFS. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 4 min etter takeoff ble alle MDFer/skjermer i King Air 350i sorte. Mistet all AP og flaps kontroll. Motor og styring fungerte, så ble en røff landing uten flaps... da jeg ikke viste de ikke fungerte før det var for sent... og stoppet ikke før 100m etter rullebanen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.