Geir Teigo Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Testes i morgen tenker jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Tested and tested 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 57 minutter siden skrev Geir Teigo: Tested and tested Og jeg som trodde det var flyet du skulle teste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Fikk noen runder med det i går. Robuste saker som tåler en svingom, men føles litt arcade. Må ha noe feil med innstillingene, så fint om vi kan gå gjennom de en dag. ps: har smakt bedre øl... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Spitfire flyegenskaper - from the source 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Beklager feil rekkefølge på sidene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2021 10 timer siden skrev Geir Teigo: ps: har smakt bedre øl... Godt å høre at det ikke bare meg som samme resultat 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 17. mars 2021 Sitat Spitfire flyegenskaper - from the source Artig å lese, takk skal du ha . Og det beste av alt, Flying Irons Spitfire leverer langt på vei den samme "erfaringen" i MSFS. Endelig en flymodell med "flyfeeling" som frister til flere turer, og som gir håp om en lys framtid for FS2020 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Fikk noen takeoff tips her, fully right aileron (and rudder trim)! Ikke spesielt følsom for crosswind..hmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. mars 2021 Tja, trimmer rudder 4,5 grader til høyre, og bruker forsiktig høyre ror når halen løfter seg. Spit’n er faktisk ganske så stabil under både take off og landing, men krever forsiktig «dansing» med rorene. Herlig lydkvalitet og ditto innlevelse, og bonus hver gang man møter andre Spitfire-piloter tilfeldig på diverse flyplasser ☺️🥳 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 Har nesten ikke flydd med andre fly etter at denne kom, tar tid å perfeksjonere takeoff og landing, fin utfordring. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 (endret) Er det flere som ønsker et Norwegian Spitfire Club prosjekt FN-K livery, så stem her: https://flightsim.to/request/livery/3575/norwegian-sqn-331 Endret 30. mars 2021 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2021 (endret) 1 time siden skrev MagTvei: Er det flere som ønsker et Norwegian Spitfire Club prosjekt FN-K livery, så stem her: https://flightsim.to/request/livery/3575/norwegian-sqn-331 Denne skulle jeg gjerne ha malt selv for FS 2020. Men det blir en helt ny måte å jobbe på, og jeg har ikke hatt tid til å sette meg ned for å lære dette ennå. Har forresten laget FN K for P3D. Der har jeg også laget teksturer til Rolf Arne Berg sin Spitfire IX PV 181. Skulle gjerne også ha sett RAB i FS 2020 😊 Endret 30. mars 2021 av Gunnar van der Meeren 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Det hadde vært fint, begge passer perfekt, siden begge har det store sideroret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 10. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2021 Hvordan kan man få brukt radio ? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 ... og hva er de knappene på et panel på venstresiden med røde knapper? Har det med våpensystem å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 10. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. april 2021 1 time siden skrev Geir Teigo: ... og hva er de knappene på et panel på venstresiden med røde knapper? Har det med våpensystem å gjøre? Leste at det var radio med preset kanaler... men hvordan stille dem inn i så fall? Hadde jo vært artig å kunne bruke den på Vatsim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Den 10.4.2021 klokken 18.24 skrev Hans Erik Bye: Hvordan kan man få brukt radio ? Noen som vet? Trykke på øverste røde knappen på rekka med røde knapper oppe til venstresiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 13. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2021 3 timer siden skrev jenstf: Trykke på øverste røde knappen på rekka med røde knapper oppe til venstresiden Takk for svar. Ja, jeg er klar over den radio boksen, og at den virker på en måte i MSFS sin ATC. Det jeg har behov for er å stille frekvensene selv slik at den kan brukes på VATSIM. Håper det er noe jeg har oversett... ellers er det veldig synd om denne maskinen ikke kan brukes på VATSIM nettverket. Hvis noen har en løsning blir jeg veldig glad ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Måtte nok hatt en mod som simulerer bytte av krystaller. For realisme kun mulig å utføre på bakken Står ikke nevnt noe om mulighet for å simulere dette i manualen fra Flying Iron, som jeg klarte å finne i alle fall. Er som en del R/C, du setter inn en "krystall" med frekvensen du vil bruke. Radien i spit er en TR1133 som kun støtter de fire forhåndsinnlagte frekvensene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 14. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 14. april 2021 1 time siden skrev jenstf: Måtte nok hatt en mod som simulerer bytte av krystaller. For realisme kun mulig å utføre på bakken Står ikke nevnt noe om mulighet for å simulere dette i manualen fra Flying Iron, som jeg klarte å finne i alle fall. Er som en del R/C, du setter inn en "krystall" med frekvensen du vil bruke. Radien i spit er en TR1133 som kun støtter de fire forhåndsinnlagte frekvensene. Hehe, ja ! Men de fleste spitfire som er operative i dag i virkeligheten har jo satt inn vanlig moderne radio. Så en mod hadde vært fint etterhvert. 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.