Ole-Chr Larsen Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 I en ellers så vakker flysimulator har det irritert meg med all mangroveskog og trevekst helt ut i den ytterste skjærgården. Jeg tok derfor for meg Møre og Romsdal og har hogd trær langs med kysten fra Stad til Smøla. Det er også gjort noen nyplantinger i de nedhogde områdene. Opplastet i dag på flightsim.to https://flightsim.to/file/5005/treefix-for-the-nortwestern-part-of-norway-m-r-area Smølaskjærgården uten fixen: Smølaskjærgård med fixen: Området som er hogd foreløpig: 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Glimrende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 22. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2020 34 minutter siden skrev Dag Baardsen: Glimrende! Takk. Jeg hogger fortsatt, så det kommer oppdateringer etter hvert 😀 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 22. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2020 6 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: Takk. Jeg hogger fortsatt, så det kommer oppdateringer etter hvert 😀 Dette var alle tiders Takker Takker.👍😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 22. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2020 11 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: Takk. Jeg hogger fortsatt, så det kommer oppdateringer etter hvert 😀 Blir antagelig juletrær på hele forumet, da Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 23. desember 2020 Del Skrevet 23. desember 2020 Solid stykke arbeid! Hadde vært gøy om det fantes statistikk på freewarefolkets totale tid i scenery editor, for det begynner nok å bli en god del. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 27. desember 2020 Del Skrevet 27. desember 2020 Kan jeg med dette anta at polygon med vegetation endring fungerer for deg? Det har helt sluttet å fungere for meg. Jeg må nå bruke apron for å fjerne trær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 27. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2020 Jepp - bruker polygon og setter sleidene til 0. Der jeg definerer egne skogsområder øker jeg prioriteten på den polygonen dette gjelder. Har også brukt biometri override på noen områder. Ser ikke alltid endringene i editoren, men det virker når jeg legger det inn i community mappen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 27. desember 2020 Del Skrevet 27. desember 2020 (endret) Interessant. Her har det null effekt, selv etter installering i community. Har brukt det tidligere på Sola, men ser ikke ut til å virke der heller. edit - skal sjekke om pakka di fungerer for meg. edit igjen - det ble treløst på holmene utenfor Vigra, så da er det noe som fungerer i alle fall. Endret 27. desember 2020 av Kjetil Garpestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 27. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2020 My rart i denne nye simulatoren, spesielt etter oppdateringer. Forsøk å lag et nytt scenery kun med ett polygon som fjerner skog godt vekk fra flyplasser ol for å se om det virker da. Uten at jeg er helt sikker, så tror jeg at det er flere trær nært på Orbx ENAL Vigra enn det mine filer tilsier. Kan problemet ha noe med flyplass å gjøre kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Glimrende arbeid med den digitale motorsagen. Mange steder vokser også skog helt opp på de høyeste fjellene. Digital vind ser ikke ut til å ha noen virkning på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2021 Siste versjon av denne fixen fjerner trær fra fjelltoppene i Sunnmørsalpene. Men alt er manuellt - ingen autofix for dette dessverre. Kommer til å fortsette hogsten, men har andre prioriteter akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.