Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sikkert blitt snøblind. Har søke på alle mulige måter, men åpenbart ikke den rette. Finner nemlig ikke igjen stien til FlightSimulator.exe på min Windows 10 (2004) disk. Er det noen som kan legge den ut?

Skrevet

Hvis du er ute etter å lage et ikon for FS-en på skjermen din, så bruk Windows starknappen (vanligvis helt nede til venstre) og finn Microsoft Flight Simulator (under 'M'). Dra dette ikonet ut på desk-top'en og, vips!, du har ikon!

Men kanskje ikke dette du er ute etter?

Skrevet

Takk for forslag. Jeg har et tilleggsprogram som spør etter stien fram til ikonet for FlightSimulator.exe. Jeg har funnet den en gang før, men skrev det ikke ned den gang siden stien var så logisk at jeg trodde jeg skulle huske den når jeg trngte den på ny. Det gjorde jeg likevel ikke. Ingen av forsøk på å søke har gitt meg svaret jeg trenger. Selve ikonet har jeg på på start og oppgavelinja. Men stien klarer jeg ikke utlede. Derfor håpet jeg at en av dere med langt mer innsikt i FS enn jeg noen gang vil tilegne meg, hadde et svar.

Skrevet

Takk. Det var den jeg trengte. Den var så lett at jeg trodde jeg skulle huske den når jeg fant den første gangen. Men så gjorde jeg det ikke likevel 😌

Skrevet
47 minutter siden skrev Robert Hulthin:

C:\Users\dittnavn\AppData\Local\Microsoft\WindowsApps\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe

Takker for informasjonen. Har Steam versjonen med annen plassering og tenkte å legge inn mer funksjonalitet i FSPLink.

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...