alfme Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Er sikkert blitt snøblind. Har søke på alle mulige måter, men åpenbart ikke den rette. Finner nemlig ikke igjen stien til FlightSimulator.exe på min Windows 10 (2004) disk. Er det noen som kan legge den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.FlightSimulator_1.11.6.0_x64__8wekyb3d8bbwe Du har imidlertid ikke tilgang til WindowsApps uten å endre på rettighetene til mappa - og strengt tatt har du ikke noe der inne å gjøre 🙂 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Hvis du er ute etter å lage et ikon for FS-en på skjermen din, så bruk Windows starknappen (vanligvis helt nede til venstre) og finn Microsoft Flight Simulator (under 'M'). Dra dette ikonet ut på desk-top'en og, vips!, du har ikon! Men kanskje ikke dette du er ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 29. november 2020 Forfatter Del Skrevet 29. november 2020 Takk for forslag. Jeg har et tilleggsprogram som spør etter stien fram til ikonet for FlightSimulator.exe. Jeg har funnet den en gang før, men skrev det ikke ned den gang siden stien var så logisk at jeg trodde jeg skulle huske den når jeg trngte den på ny. Det gjorde jeg likevel ikke. Ingen av forsøk på å søke har gitt meg svaret jeg trenger. Selve ikonet har jeg på på start og oppgavelinja. Men stien klarer jeg ikke utlede. Derfor håpet jeg at en av dere med langt mer innsikt i FS enn jeg noen gang vil tilegne meg, hadde et svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2020 C:\Users\dittnavn\AppData\Local\Microsoft\WindowsApps\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 29. november 2020 Forfatter Del Skrevet 29. november 2020 Takk. Det var den jeg trengte. Den var så lett at jeg trodde jeg skulle huske den når jeg fant den første gangen. Men så gjorde jeg det ikke likevel 😌 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 47 minutter siden skrev Robert Hulthin: C:\Users\dittnavn\AppData\Local\Microsoft\WindowsApps\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe Takker for informasjonen. Har Steam versjonen med annen plassering og tenkte å legge inn mer funksjonalitet i FSPLink. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.