Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2020 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Raudere enn raueste fjellaurå. MSFS ENZV er og et nå bra grunnlag for å mekke noe, da kystlinjer og terminal ligner noe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Gleder meg til å komme i gang selv! Ny PC minus skjermkort er på vei. 😁 3080 er utsolgt enn så lenge. 🤪 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 I mellomtiden kan vi 2070'ere briljere🙃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 26. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2020 1 time siden, Vebjørn skrev: Gleder meg til å komme i gang selv! Ny PC minus skjermkort er på vei. 😁 3080 er utsolgt enn så lenge. 🤪 Sa de noe om hvor lenge? ..... noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Tenker RTX2070 Super er mer enn nok for en solnedgang. Men det er meg; aldri over 5.5 kilokroner for en mobil jeg kun trenger pga display er stort så jeg kan lese det... og aldri punge ut med over 10.000 eller noe i den duren da man får det for halv pris ikke lenge etter, ofte uten å oppnå annet enn kanskje + 10fps. Har kasta penger ut av vinduet i dette øymed i tiår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 14 timer siden, Vebjørn skrev: Gleder meg til å komme i gang selv! Ny PC minus skjermkort er på vei. 😁 3080 er utsolgt enn så lenge. 🤪 Har du sett hvor mye problemer det er med 3080 for øyeblikket? Ville per nå drøyd tanken med å bestille det, til Nvidia/produsentene får ordna opp. Ser ut som de tryggeste kortene nå er Asus TUF, som benytter kondensatorer med et snev av kvalitet. https://www.tomshardware.com/news/evga-nvidia-rtx-3080-capacitor-caused-crashes https://www.igorslab.de/en/what-real-what-can-be-investigative-within-the-crashes-and-instabilities-of-the-force-rtx-3080-andrtx-3090/ https://itavisen.no/2020/09/25/mener-a-ha-avslort-hvorfor-rtx-3080-kortene-krasjer-og-det-er-ikke-gode-nyheter/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 (endret) 29 minutter siden, André S. Klophus skrev: Har du sett hvor mye problemer det er med 3080 for øyeblikket? Ville per nå drøyd tanken med å bestille det, til Nvidia/produsentene får ordna opp. Ser ut som de tryggeste kortene nå er Asus TUF, som benytter kondensatorer med et snev av kvalitet. Takk for informasjonen, dette var jeg ikke klar over. 😀 12 timer siden, Andrew Thomsen skrev: Tenker RTX2070 Super er mer enn nok for en solnedgang. Men det er meg; aldri over 5.5 kilokroner for en mobil jeg kun trenger pga display er stort så jeg kan lese det... og aldri punge ut med over 10.000 eller noe i den duren da man får det for halv pris ikke lenge etter, ofte uten å oppnå annet enn kanskje + 10fps. Har kasta penger ut av vinduet i dette øymed i tiår. Og med Andrew sitt innspill så heller jeg muligens over mot bruktmarkedet, enn så lenge. 770 er det jeg har nå, nevnte RTX2070 er jo en god oppgradering. 😃 Endret 27. september 2020 av Vebjørn linjeskift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 12 timer siden, Hans Erik Bye skrev: Sa de noe om hvor lenge? ..... noen som vet? Elkjøp har forventet levering i januar... Komplett, aner ikke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JRE Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 I følge komplett står det at jeg skal få mitt Asus 3080kort 12 oktober, men etter at de probleme som er dukket opp så vurderer jeg på å avbestille. Dte ryktes jo også om at de slipper 3080 kort med 16 eller 20gb senere også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Har 2070 selv, og det drar det meste i 1080P i det minste. Hadde jeg hatt 4K skjerm, hadde jeg nok slitt litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 27. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2020 Nye tester gjør mange av 3080 korta litt "kort" på et vis. Nesten alle untatt ASUS TUF korta tåler knapt standard clock og volt. De krasjer. Det er ikke bra, og jeg skal iallefall være obs på dette problemet når jeg bestiller. Nå har jeg droppa bestilling foreløpig, til markedet har bedre dekning av kortene. Slik det er nå er det liten vits i å bestille, og likevel må vente i månedsvis. Min 1080TI funker over all forventning etter den nye patchen, enn så lenge iallefall. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.