Frank Kristiansen Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 29 minutter siden, KapteinWestad skrev: Er det forresten noen som vet om noen kilder hvor jeg kan finne nøyaktige plasseringer av taxiskilt på ENGM? Du ser jo alle skiltene på satellittbildet fra Satellites.pro, og AD 2 ENGM gjør deg i alle fall i stand til en kvalifisert gjetning av hva som står på de forskjellige skiltene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 1 time siden, KapteinWestad skrev: Er det forresten noen som vet om noen kilder hvor jeg kan finne nøyaktige plasseringer av taxiskilt på ENGM? Brukte for det meste en kombinasjon av å enten spionere på andres arbeid, eller Finn Kart/Flyfoto. Er derfor jeg gleder meg til ADE for MSFS, for der kan jeg legge inn et flyfoto som referanse, deretter tut og kjør. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 2 timer siden, Jan R. Alexandersen skrev: Fantastisk scenery! Tusen takk for jobben for oss simmere😀 Et lite spørsmål - hvordan får du norske statiske fly slik jeg ser på bildet? (SAS; Norwegian, Widerøe) Takker! Om de statiske flyene er norske kommer helt an på hva slags liveries man har lastet ned, så det tror jeg ikke at jeg kan styre «universalt». 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 22. september 2020 Forfatter Del Skrevet 22. september 2020 19 timer siden, KapteinWestad skrev: Er det forresten noen som vet om noen kilder hvor jeg kan finne nøyaktige plasseringer av taxiskilt på ENGM? Snakker om sola! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 7 timer siden, KapteinWestad skrev: Snakker om sola! Aldri sett på maken til gullhår! 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 @KapteinWestad har du noen ETA på versjon 1.3? Jeg er daglig på flightsim.to for å sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2020 3 hours ago, Christer AH said: @KapteinWestad har du noen ETA på versjon 1.3? Jeg er daglig på flightsim.to for å sjekke Nei, jeg har nok ikke noen ETA, men jeg jobber stadig vekk på den! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akhtarw Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 ILS fungerer ikke. Er det en bug? Testet 01 L og R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doc3d Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Velfortjent oppmerksomhet hos MSFS Addons i dag: https://msfsaddons.com/2020/11/08/oslo-airport-2020-engm-a-payware-level-airport-for-free/ 1 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Den 21.9.2020 klokken 22.01 skrev KapteinWestad: Er det forresten noen som vet om noen kilder hvor jeg kan finne nøyaktige plasseringer av taxiskilt på ENGM? Kjenner ikke til det - men selve skiltene vises ganske godt på google maps. Hvis du ikke har funnet ut av det, kan jeg prøve å utlede skiltplassering og innhold for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.