Geir Teigo Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Vi ser at dere som lager freeware, lager guider eller annet nyttig til oss andre her inne har behov for å kunne styre bedre info i egne poster der dere f.eks. kan bytte ut v1.0 med v1.1 i første post i Tråden deres. I tillegg har vi lagt til muligheten til å promotere poster, altså linke en post direkte til FB++ for å spre det gode ord. Det er også noen andre smårettigheter som er lagt til, men det kan dere finne ut av selv. Første medlemmer som får status "Bidragsytere" i denne omgang er: @Dudlileif@Frank Kristiansen@Sondre K Andreassen@BendikJac@Henrik Nielsen@Andrew Thomsen@Tom Knudsen@Magnus F. Meese 11 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Takk for den. Men var det mulig å lage symbolet mindre? Ettersom jeg er mer interessert i hva folk skriver enn at signaturen skal ta halve plassen (har klaget på dette på jobb også... sier en stk setning på mailen og signaturen spiser halve mail innlegget). Mitt innlegg her er et godt eksempel😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. september 2020 Forfatter Del Skrevet 11. september 2020 Huffda. Ikke meningen. Ser på det via pc i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 laget et nytt icon 100x100px, men ser at template på forumet blåser det opp litt. Får se om jeg finner ut hvordan jeg kan holde størrelsen original... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 Blir tipset om scenery fra det nye nettstedet flightsim.to, men tror vi må ha et kriterie om at det lages poster her inne som promoterer det dere har laget slik vi ser på en rekke poster allerede. Et bidrag i denne sammenheng trenger heller ikke bare være et scenery, men en guide, tutorial eller innlegg som på andre måter bringer hobbyen videre kan godt sees på som bidrag også. Vi får ikke gått tilbake så langt i tid for å finne alle de bidragsytere som har operert her gjennom historien, men vi må sørge for å støtte opp under de som er aktive nå og i fremtiden. Tips gjerne om bidrag vi ikke klarer å fange opp. Det skjer ting på andre plattformer enn MSFS selv om den er mest aktiv i disse tider, og alle som bruker deler av det de har brukt tid og kunnskap på skal få sin plass. PS: Har ikke glemt Augustin:) men han har allerede en PremiumMedlem tilgang, så det skal være ok. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Ble i alle fall langt bedre, Geir. Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2020 Hei dere Jeg får ikke med meg alt for tiden, så jeg setter pris på om noen tipser meg om medlemmer som fortjener en oppgradert brukerstatus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.