Ø.C.H. Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 På 14.8.2020 den 16.15, Kim Kristensen skrev: Ikke en video fra Norge, men link til twitch streamen hvor bla. Mosjøen har blitt besøkt i dag. Ca 4t30m ut i streamen er Mosjøen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Her er en fra Lofoten: .... og noen flypasser fra Norge. Bl.a. Molde (27:00), Vinnu (30:00) og Sola (1:48:00). Blir noe morsomt når han finner den korte rullebanen på Vinnu - som ikke er rullebanen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Håper ORBX får konvertert FTX Norway slik at vi får bedre flyplasser, broer etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Eneste som kan brukes i FTX Norway i FS2020 er vel litt forbedrede flyplasser og objekter som broer osv. Resten vil ikke kunne brukes da FS2020 ikke bruker bakketeksturer men streamer satelittdata rett inn i simulatoren. Vil tro at flyplassene i FTX Norway vil være omtrent som default, for det er ikke de store forbedringene her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Jepp, var akkurat det jeg mente:) Får vi flyplasser og objekter så er jeg nøgd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Syns ærlig talt det ser ganske bra ut, kjenner meg greit igjen i området rundt Leknes, litt mye trær men ikke at det er et allverdens til problem, litt rusk som kan rettes opp med vann som ligger i feil høyde er ellers eneste jeg reagerer på. Ser jo til og med den legendariske fotballbanen i Henningsvær og brygga tel han far i Lofoten! Endret 17. august 2020 av Kim Kristensen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.