Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 14. mars 2020 Ferdig med hamstringen av doruller, ble det god tid til FS, og da var det perfekt timing med at RFN slapp sin F-8 Crusader. Ikke ofte at freeware stiller i klasse med payware, men denne modellen kunne jeg gjerne betalt for . Historisk kjent fra perioden med Viet Nam-krigen og Starfighter, og var et kjent syn fra hangarskip i både Frankrike og USA. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Fin serie. Er du på nordvestkysten av det Amerikanske kontinent et sted? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mars 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2020 Tok av fra Homer ( PAHO )i Alaska og landet på USS Nimitz, ikke langt fra Anchorage. Bruker TacPack, så jeg kan velge hvor jeg finner hangarskipene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 26. mars 2020 Del Skrevet 26. mars 2020 The last dogfighter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 På 14.3.2020 den 14.28, Ernst K.Furuhatt skrev: Ferdig med hamstringen av doruller 🤣🤣 Kunne ikke falt meg inn å bidra til den galskapen. Nøyde meg med en kjapp tur innom butikken og plukket opp noen få ruller dopapir, ikke mer enn jeg fikk plass til i lasterommet på turen hjem.. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.