Tom Knudsen Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Tok i dag feedback undersøkelsen til MS og endelig fikk man mulighet til å ytre hva man virkelig føler om den nye simmen. Tror neppe jeg blir invitert med videre for å si det slik. Kjenner det er helt greit, men sett i lys av undersøkelsen anbefaler jeg alle testere å ta denne (mail) for å gi MS bedre tilbakemeldinger enn alt rotet og svada man finner i alpha forumene. God søndag folkens. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg tok den også i dag, jeg begynte å fylle den ut da den kom på fredag, men så fort at jeg trengte mer tid på å få ned alt jeg ønsket å si. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 19. februar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 19. februar 2020 Gleder meg til vi kan snakke åpent om dette. Rom ble ikke bygget på en dag, men håper de ikke bruker like lang tid som våre andre kjære simulatorer har brukt for å komme like langt (om ikke lenger). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2020 Har helt sluttet å bruke alphaen, ser ingen grunn til at det skal endre seg med det første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 22. februar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 22. februar 2020 Har for noen dager siden svart på feedbacken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.