Mads Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 (endret) Heisann! Har noen av dere noe gamle addons som ikke benyttes som kan selges/gis bort en billig pæng? Søker etter: Reality XP GTN 750/650 Touch Noe type Garmin G500/600 som kan fungere til FS2004 Norway Mesh (som en gang kunne lastes ned gratis) Setter pris på om noen kan hjelpe til! Endret 10. september 2019 av Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Mulig du kan bruke dette meshet: norway mesh X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 11. september 2019 Forfatter Del Skrevet 11. september 2019 Tror du det kan fungere i FS9? Det skal uansett prøves etter jobb! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Dette skal fungere i FS9: https://www.flightsimnorway.com/addons/default.php?funct=dl&pack=nqm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 12. september 2019 Forfatter Del Skrevet 12. september 2019 På 11.9.2019 den 14.05, Jan Tore Pettersen skrev: Dette skal fungere i FS9: https://www.flightsimnorway.com/addons/default.php?funct=dl&pack=nqm Perfekt, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Har det meste om du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 Hei Tom! Jeg skulle gjerne hatt noe om gir Norge et realt "swong" både hva gjelder bruer, kystlinjer og flyplasser! Environment har jeg nå klart perfekt, men det skotter litt på gode fly og bra scenery for Europa! Hva har du liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Må se, de ligger eventuelt på en gammel disk et eller annet sted. Men hvorfor akkurat fs9? Endret 13. september 2019 av Tom Knudsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 2 timer siden, Tom Knudsen skrev: Må se, de ligger eventuelt på en gammel disk et eller annet sted. Men hvorfor akkurat fs9? Hvorfor ikke? det var siste simulatoren jeg følte fungerte stabilt, og samtidig har jeg heller ikke system til å kjøre FSX/P3D på spillbart nivå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Peter Galaasen Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Fs9 biblioteket fra det gamle fs.no burde lastes opp på nytt. Flere som bruker denne aktivt og har stor glede av den. Funker stabilt og har det meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 På 14.9.2019 den 1.21, Mads skrev: Hvorfor ikke? det var siste simulatoren jeg følte fungerte stabilt, og samtidig har jeg heller ikke system til å kjøre FSX/P3D på spillbart nivå! X-Plane Den kan du kjøre på en USB pinne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 15. september 2019 Forfatter Del Skrevet 15. september 2019 Men med mitt system kan jeg ikke kjøre X-Plane med grafikk og flyt som jeg vil.. Hva er forskjellen å kjøre den på USB pinne og ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Norway airports for fs 2004 kan du laste ned her: http://files.fsnordic.net/Flight_Simulator/Scenery/Norway/ Du trenger også Lennarts replacement textures og Norway Scenic,men vet ikke hvor du finner dem nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Ja,Lennarts replacement textures finner du også på fsnordic.net.Det er de som er for Europa,Nord-Amerika og New Zealand,det er seks pakker (part 1-6): http://files.fsnordic.net/Flight_Simulator/Scenery/Replacement_Textures/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 På 15.9.2019 den 13.12, Mads skrev: Men med mitt system kan jeg ikke kjøre X-Plane med grafikk og flyt som jeg vil.. Jan Tore nevner Norway Scenic. Har dette liggende og kan sende som e-post vedlegg dersom du ønsker. Det er på 83Mb. Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Fungerer Scenic med FS9 mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Ja. Har sendt Norway Scenic som vedlegg til e-post. Det er viktig at du utfører installasjonen som beskrevet i "LesMeg" Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.