Gunnar van der Meeren Skrevet 26. juni 2019 Skrevet 26. juni 2019 Hawker Typhoon Mk IB og DH 98 Mosquito MK VI er ikke P3D native, men moro å fly likevel. Mosquitoen hadde jeg fra FSX, mens Typhoonen er nylig innkjøpt. 2 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. juni 2019 Premium Medlem Skrevet 27. juni 2019 Aaaah, godt å se at en av veteranene holder liv i forumet 😊 . Den Mosquito`en har jeg hatt veldig mye glede av, og den flys regelmessig fremdeles. Har skiftet lydfiler, men ellers er den veldig bra rett fra utvikleren. Ble også fristet til å handle Hawker Typhoon, men den fikk ikke plass i min hangar. Veldig tøff å se på, men resten var litt sånn bob bob. Men sånn er det, er likevel glad for at noen prøver å lage gode warbirds, og sponser gladelig de som seriøst forsøker. A2A vet vi jo alt om, men MILVIZ ligger ufortjent litt i skyggen, og deres Corsair er noe av det absolutt råeste man kan fly i denne kategorien. Nesten på høyde med accusim, men lydkvalitet, detaljrikdom og flyegenskaper er fullt på høyde med A2A . Siter
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 27. juni 2019 Premium Medlem Skrevet 27. juni 2019 Tøffe maskiner! Håper det blir warbirds å finne i FS2020 når den kommer. Ingenting som slår lyden av stjernemotorer... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.