Gunnar van der Meeren Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Hawker Typhoon Mk IB og DH 98 Mosquito MK VI er ikke P3D native, men moro å fly likevel. Mosquitoen hadde jeg fra FSX, mens Typhoonen er nylig innkjøpt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. juni 2019 Premium Medlem Del Skrevet 27. juni 2019 Aaaah, godt å se at en av veteranene holder liv i forumet 😊 . Den Mosquito`en har jeg hatt veldig mye glede av, og den flys regelmessig fremdeles. Har skiftet lydfiler, men ellers er den veldig bra rett fra utvikleren. Ble også fristet til å handle Hawker Typhoon, men den fikk ikke plass i min hangar. Veldig tøff å se på, men resten var litt sånn bob bob. Men sånn er det, er likevel glad for at noen prøver å lage gode warbirds, og sponser gladelig de som seriøst forsøker. A2A vet vi jo alt om, men MILVIZ ligger ufortjent litt i skyggen, og deres Corsair er noe av det absolutt råeste man kan fly i denne kategorien. Nesten på høyde med accusim, men lydkvalitet, detaljrikdom og flyegenskaper er fullt på høyde med A2A . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Herlige maskiner begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 27. juni 2019 Premium Medlem Del Skrevet 27. juni 2019 Tøffe maskiner! Håper det blir warbirds å finne i FS2020 når den kommer. Ingenting som slår lyden av stjernemotorer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.