Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. mars 2019 Premium Medlem Skrevet 12. mars 2019 https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/03/12/195560508/fem-norwegian-fly-pa-vei-til-og-fra-norge-er-berort kanskje vurdere og kaste ut alle max eg har inne. Vill ikkje risikere kræsj i simmen. For å sette d veldig på spissen her 😉 3 Siter
per berge Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 Om du ble booka om fra en 737-8 til en 320, har du da tatt Buss for Fly ? 🤣🤣🤣 1 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 9. mai 2019 Skrevet 9. mai 2019 Jeg har flydd mye med MD-11. En basic design som var skummel, der man "løste" problemene med manuelle prosedyrer. Noe som minner meg sterkt om MCAS på 737MAX. Max er en ny, basic design der motorene ble flyttet frem, som førte til at basic design staller ved takeoff. Og de vil løse dette med software. For noe tull. Basic design bør skrotes eller tegnes fra bunnen av når den staller ved takeoff! Les denne artikkelen, tar lang tid, men vel verdt det: https://spectrum.ieee.org/aerospace/aviation/how-the-boeing-737-max-disaster-looks-to-a-software-developer 1 Siter
DUS Skrevet 10. mai 2019 Skrevet 10. mai 2019 Jeg skal iallefall ikke reise med denne 737 max, det er noe lappverk som Andrew sier..veldig skuffet over Boing der 1 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 10. mai 2019 Skrevet 10. mai 2019 Var alltid litt nervøs når jeg fløy med MD-11. På den annen side, var det artig å fly med en av de siste 2014. Var da totalt avslappet. KLM fra Schipol til Panama City, deretter Copa 737-900 til Santiago. Siste delen av turen var ren tortur, 5 og en halv time med en diger fyr bak meg som kjørte kneene sine i ryggen min. Ble kompensert av approach Santiago, der man stuper ned mellom store fjell. Nytelse. 😊 1 Siter
DUS Skrevet 11. mai 2019 Skrevet 11. mai 2019 (endret) Gøy å være i fly i Latin-Amerika Spesielt innenriks da alle passasjerene korser seg med hendene og snakker febrilsk med familien med mobiltelefon under takeoff.. også gøy å se (som jeg så ) at luken for landinghjukene på dash8 (Medlin til Cartegena) ikke ville gå ordentlig igjen og aluminiumsprofiler stod å blafra i vinden hele veien til Cartagena.. En annen stil der en i Europa Endret 11. mai 2019 av DUS Siter
per berge Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 På 11.5.2019 den 4.07, DUS skrev: Gøy å være i fly i Latin-Amerika Spesielt innenriks da alle passasjerene korser seg med hendene og snakker febrilsk med familien med mobiltelefon under takeoff.. også gøy å se (som jeg så ) at luken for landinghjukene på dash8 (Medlin til Cartegena) ikke ville gå ordentlig igjen og aluminiumsprofiler stod å blafra i vinden hele veien til Cartagena.. En annen stil der en i Europa En merkelig form for underholdning enkelte søker seg 🤣🤣🤣 Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Hehe,hørte en annen som hadde vært i Sør-Amerika:Kapteinen satt og røykte i cockpit med sidevinduet oppe,så stumpet han røyken på skroget på utsiden,og vinket passasjerene inn i flyet. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Ikke noe problem å røyke i cockpit på en Dash, man bare åpner forward outflow valve så blir all røyk fra cockpit sugd ut 🤣 Røyklukten er det dog kanskje litt verre med Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.