Gå til innhold

NAS 737-800 parkert for dagen


Anbefalte innlegg

Dette var helt utrolig faktisk. Helt nydelige bilder. Den 737'ern til Xplane ser helt fantastisk ut. De har virkelig fått til det estetiske som tatt fra virkeligheten. Hvordan er den å fly? 

Vil faktisk påstå etter bildene å dømme at flyet ser mer virkelighetstro ut enn hva PMDG har fått til... Men jeg har aldri prøvd Xplane i real, så kan ikke si noe etter egen erfaring. 

Noe som har holdt meg unna x-plane er mangelen på addons. Men det begynner virkelig å ta seg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)
Grafikken i XP er ganske så bra, og et par hakk bedre enn i P3D vil jeg påstå, derfor ser 737'en bedre ut i XP enn hva PMDG gjør i P3D f.eks.
Dette er Zibo 737, som er freeware, men som simulerer 737 fult ut. Ikke riktig like hardcore som PMDG på systemsiden, men ikke så alt for langt unna.  Kommer med inkludert pad i vinduet hvor man kan vise kart, gjøre innstillinger osv. Den er testet av flere 737 piloter og er under kontinuerlig utvikling. Flygemessig flyr den bedre etter min mening enn PMDG, og det skyldes i stor grad XP plattformen som er overlegen når det kommer til flyegenskaper. Er stor wow faktor å lande denne maskinen i Bodø i stiv kuling og vindkast. Da må du jobbe for pengene. Avgang i sterk sidevind krever wind correction, på samme måte som i virkeligheten. Og det gjelder generelt i XP.

Ang. addons så er det egentlig lite du faktisk trenger. Alt av addons jeg bruker selv for Norge og som du ser på bildene er freeware. Men utvalget i addons har tatt seg kraftig opp og mer er på vei. Orbx satser nå fult på plattformen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...