Tor T. Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Her er noen screenshots av AI-fly som jeg har i P3Dv3. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Lekkert. AI fly om man gjør det rett (freeware) er i dag så avansert at man trygt kan legge pay på hylla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 31. august 2018 Forfatter Del Skrevet 31. august 2018 Jeg har faktisk bare freeware AI, når jeg tenker meg om. Moro å få inn bl.a. Evelop Airlines i dag etter at FC75 remote ble tilgjengelig igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Stilig Å lage AI trafikk er nesten en egen hobby i seg selv. Meget tidkrevende men utrolig gøy når man får til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 1. september 2018 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2018 Tøft! Spesielt det siste bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 1. september 2018 Forfatter Del Skrevet 1. september 2018 (endret) Takker for fine tilbakemeldinger. Ja AI er både moro og interessant Hans. Det er det ikke tvil om. Jeg synes også at siste bildet ble tøft, Torbjørn. Måtte ty til F22 for å få til det, hehe. Legger ved et bonusbilde av AIA Boeing 737-8 MAX TUI, reg. SE-RNA. Knipset på EFHK Helsinki. Endret 1. september 2018 av Tor Tangen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Ser man det ja. Dette var vakkert. Sitter selv midt oppi to store ai prosjekter. Det ene er å få til fin å realistisk nav, beacon og strobe lys på ai flyene. Det andre er å fysisk feste lys effectene til modellene fremfor å ha dem i cfg fila. Dette med ai lysene er jeg kommet godt igang med hva gjelder valg av effectfiler som skal brukes til hvilke modeller osv. Men å fysisk feste dem til modellene ble startet idag med prøving å feiling, så der har jeg nok en laaaaang vei å gå med McX før man er der man ønsker å være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 2. september 2018 Forfatter Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Det hørtes veldig interessant ut Steinar. Min fartsid i McX er lik 0, dessverre. Ennå så humper det å går i P3Dv3 her, men i en ikke så alt for fjern fremtid skal jeg nok over til P3Dv4, hvis ikke femmer-versjonen kommer meg i forkjøpet Nerde-ting jeg har gjort med lysene til så langt, er å finjustere posisjonen til lyseffektene ved hjelp av "Show CFG points" i AI-Aircraft-Editor og manuell endring av aircraft.cfg. For best resultat har jeg lagt punktene litt ut fra flykroppen/vingene slik at det blir litt luft i mellom. Har jeg vært i tvil om plasseing, har jeg myst på virkelige fly på Youtube. F.eks. har jeg observert at Airbus ofte har et hvitt navlys under APU-eksosen litt til venstre for senterlinja, mens stroben er litt til høyre. Dette er så forsøkt gjenskapt i P3D så godt det lar seg gjøre. Endret 2. september 2018 av Tor Tangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Slenger meg på - etter alt kom online igjen er endelig simmen på plass med oppdaterte planer og painter. Her fra Varna i Bulgaria. Hektiske dager på sommeren. Godt å se MD80 i livet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 3. september 2018 Forfatter Del Skrevet 3. september 2018 Jeg har noen MD80 flyvende jeg også. Danish Air Transport, Bulgarian Air Charter og ALK Airlines. Sistnevnte med reg. LZ-ADV, var på Værnes på lørdagen ser jeg på Flightradar24. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Oh. ALK Airlines (LZ-ADV). Et enkelt og bra livery! Endret 3. september 2018 av Johan Clausen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Kan se, at begge utgaver af MD-80 for Bulgarian Air Charter er i bruk i det sidste bilde. Med og uden SUPER 80 på motorerne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 3. september 2018 Forfatter Del Skrevet 3. september 2018 LZ-ADV er stilig ja. Jeg har flightplanen JCAI_ALK Airlines (AIR LUBO)_Summer_2017 hvor det blant annet er innom Gardermoen. Screenshot fra ENGM: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Et bilde som viser gode gamla AI Aardvark sin Embraer 190 etter den er blitt konventert til P3Dv4 modell og fått ny natt texture 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.