Kim Kristensen Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) For meg personelig er Hurricane favorittflyet fra krigen, ja den ble fort pensjonert som frontjager, men funker godt til å jakte bombefly, syns også den er enklere å håndtere enn Spitfire’n. (Ser bildekvaliteten blei kornete, facebook funker dårlig til å laste opo bilder tydeligvis) Endret 29. mai 2018 av Kim Kristensen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Har sansen for Hurricane jeg også, den er kanskje ikke favoritten min, men syns den er mer interessant enn Spitfire - som blir litt for mainstream 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Ingenting i veien med disse bildene,skarpe som bare det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 29. mai 2018 Hurricane er helt allright, grafikken din er helt på høyde med andre WW2-simmer, og flyfeelingen sier du er bra , men hvordan er lydkvaliteten ?? Her synes jeg det skorter mest i denne typen sim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2018 Takk for å høre at bildene er i grei kvalitet, så litt kornete ut for meg i forhold til hva det var på ps4’n, lyden i WT ble oppgradert ganske kraftig i en av de siste oppdateringene, så lyden er det ikke mye å si på ;D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 30. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 30. mai 2018 Dette er flate meg flott å se altså! Keep 'em coming! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.