Jan R. Storelvmo Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Lite knippe bilder fra P3D v4.1 med ulike addons. Jeg beklager rød tekst på enkelte av bildene. Noen av bildene har litt dårlig kvalitet som skyldes at jeg hadde glemt å bytte over til PNG format når jeg knipser bilder i P3D. Så noen ble i jpg format rett ut fra P3D. Og da blir kvaliteten noe dårligere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Et par bonus bilder. Fra P3D v4.0 som jeg hadde liggende. 2017-7-6_16-59-56-99.bmp 2017-7-1_16-13-43-478.bmp 2017-7-1_16-26-5-23.bmp 2017-6-8_16-53-13-158.bmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 19. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 19. februar 2018 Ikke noe å si på realismen ihvertfall. Strålende grafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Ser veldig bra ut,dette,fine skyer, og vann- og bakketeksturer,himmelen ser "nordisk" ut,også.Eneste som ikke ser bra ut,er rødfargen på motorene til SAS-maskinen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Hehe, nei jeg ble lei av å bare fly Widerøe maskinen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 19. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 19. februar 2018 Ja, dette ser unektelig bra ut Jan Reidar! Jeg har kanskje spurt deg om dette før, men om du bruker shader-programvare (PTA etc), orker du å dele hvilken og med hvilken profil? Jeg skriver orker, men det jeg egentlig mener er "del profil nå!". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Hehe, takk for det Jeg bruker Envshade i all hovedsak. Ellers REX Sky Force 3D, AS16 samt Envtex. Venter på at URP skal komme til 4.1/4.2 (ikke den reshade versjonen). Den er definitivt den beste i sommerhalvåret (men dog helt ræva på vinteren i snølandskap). Utover det så vil jeg påstå at envshade er den beste all rounderen som kan brukes til alle årstider og hele verden. I tillegg har jeg skygger på autogen, dette utgjør en enorm forskjell i dybden i grafikken og har liten betydning for FPS, iallfall ikke hos meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 19. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 19. februar 2018 awesome-sauce... Takk for info 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 19. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) UhhhAhhh, det oser Kvalitet over kvantitet her ja. 10er fra meg! Regner med du bruker en eller annen PTA preset. Kan du dele hvilken? Endret 19. februar 2018 av Kjetil Håvan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Takk for det! Ja, hvis du ser litt lengre opp så har jeg skrevet mer om hva jeg bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2018 Generende mye bra her, nydelig atmosfære og imponerende nordiske farger ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 20. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 20. februar 2018 22 timer siden, Jan Reidar Storelvmo skrev: Takk for det! Ja, hvis du ser litt lengre opp så har jeg skrevet mer om hva jeg bruker Upps, ja det hadde du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.