Gå til innhold

Balalaika


Anbefalte innlegg

Simskunkworks har laget en oppdatert utgave av Ivan Jurcagas Mig-21MF for P3d v4. Måtte ut og teste. Må innrømme at det var vanskelig å forholde seg til det metriske systemet km/t og meter i sekundet men jeg berget meg. Artig fly. Veldig sprekt men utsikten var ikke all verden. Gratis nedlastning og absolutt verdt en titt for ytelses-nerden. Direkte vakker kan den kanskje ikke sies å være men en tøff, robust og praktisk avskjæringsjager.

 

4CtQU0F.jpg

 

jefNYlL.jpg

 

6oNxUqR.jpg

 

 

Mvh Eivin

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig, husker den der fra en del år tilbake.

Sliter du med å fly etter km/h? Må vel være en vanesak det? Selv er jeg blitt blodfan ettersom alt av både Tyske og Russiske fly fra krigen holder seg til disse systemene.

Mye greiere enn Britene og Amerikanerne som aldri så ut til å kunne bestemme seg om en standard, der går det både i knop og mph.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hva i all verden... :o ??  Har du fått denne fra SkunkWorks ?  Jeg har Ivan sin modell av Mig-21 i P3Dv3,  og selv om den er noe uvant å fly,  så er det en meget bra modell.  Og så denne,  helt gratis fra SSW ?  I P3D4 ?  Det må jeg sjekke nærmere,  de gir ikke ut tullåtøys  :D  Men først noen runder til med DC-6  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den under "Free stuff" på SSW-siden.  Det følger med manual og greier. Kan laste den opp med forskjellig våpenlast selv om jeg foretrekker å fly clean. Det går noe vanvittig fra start. Må nesten holde tilbake litt på etterbrenneren, ellers rekker jeg ikke få opp hjulene før jeg over over 600 km/t. Den var nok en håndfull for litt av hvert denne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...